Vitamine D zonder smaakje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Kellebel1987, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Is er ook een vitamine D druppel zonder sinaasappelsmaak? Mijn dochter moet iedere keer zo huilen als ze het moet nemen.. Door de fles gaat niet, want ze drinkt haar fles niet op.. Heb het ook al met een beetje melk op het lepeltje gedaan en daar de druppels door, maar daar trapt mevrouw niet in, vaak heeft ze het al uitgespuugd voordat ik de fles erin kan doen... Wil ook niet dat ze een negatieve associatie krijgt met de lepel.. Want zodra ze dat ding ziet gaan die lippen stijf op elkaar, of er nou groente op zit of vitamine....

2. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik gebruik voor mijn zoon vitamine D olie van Davitamon. Je hebt het smaakloos en met anijssmaak. Staat duidelijk op de verpakking!

3. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt!

4. Smikkel

Smikkel Actief lid

25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
  5. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt! 1 druppel is nog handiger, die proeft ze amper :)

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Davitamon vit d op oliebasis smaakloos en aquosum is waterbasismet anijs.
    Die laatste heb ik nu omdat met olie siem amper poepte

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.724
    113
    Hier ook de davitamon olie, ik vond/vind die smaakstoffen in de aquosum maar niks. Eerste tijd op een theelepeltje na het wassen en aankleden op de commode, vond ze de eerste tijd verschrikkelijk maar vervolgens vond ze het leuk, en ik denk dat het rond de leeftijd van jouw dochtertje was dat ik het gewoon rechtstreeks uit het flesje ging geven: liggend op de commode, mondje open houden met een wijsvinger op de kin, en samen hardop tot tien tellen terwijl de druppels vallen - ze vindt het nog steeds leuk! (tussendoor een korte periode niet, dus toen het lepeltje tijdelijk weer gebruikt)

8. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Eens met MadeInUSA qua smaakstoffen ed. in de aquasom..

Je hebt ook tabletjes, maar daar is je dochter misschien nog iets te jong voor?!

Deel Deze Pagina