moederstuur

Discussie in 'Verzorging' gestart door Inger1979, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi ladies,

is er iemand bekend met het moederstuur? Voor 60 Euro te koop bij verschillende fietsenwinkels.

ik wil wel graag een mamafiets maar ik heb een vrij nieuwe fiets dus een beetje zonde...

Liefs Inger

2. smurfinn

smurfinn Nieuw lid

22 jun 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Inger,

ik heb sinds kort een moederstuur (had weinig zin in een moederfiets maar kwam met geen mogelijkheid meer op het zadel met het gewone stuur + zitje). Vriendlief (niet vreselijk handig) heeft het zelf geplaatst en het is helemaal geweldig! Ik raadt het ding van harte aan!

3. Dinnah

Dinnah Actief lid

9 mei 2008
    136
    0
    0
    Ik gebruik het ook als sinds vorig jaar. Ik vind het erg goed ding, alleen de stang aan de voorkant zit te dicht op het stoeltje, waardoor het soms moeilijk wordt de gordel vast te zetten.
    Altijd uitproberen , de meeste verkopers hebben er wel een opgesteld staan.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb er ook een en vindt het super! Had ook een vrij nieuwe fiets en bovendien vind ik die mamafietsen niet handig fietsen...
    Nu heb ik weer de ruimte om op en af te stappen en dat had ik vorige zomer/najaar wel nodig met de 2e op komst! ;)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

dames vraagje in heb een polisport zitje zou die ook op een moeder stuur kunnen? of echt alleen bobike

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hier ook moederstuur
    maar wel met bobike en ik vind het zeker een aanrader. lekker ruimte en prettig fietsen.
    ik had ook nog een goede fiets

7. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Sinds september 2009 ook een moederstuur op mijn nog hele mooi fiets. Bevalt echt super. Heb er een bobike stoeltje bij.

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn fiets is ook nog hartstikke goed, dus overweeg ook het moederstuur.... mede naar aanleiding van mijn recente kennismaking met de grond (zie mijn topic: geschrokken...gevallen met fiets en dochtertje)

Moet dus eerst ook kijken of onze zitjes wel passen op dat moederstuur. Maar wel interessant.

Deel Deze Pagina