Wat irritant zeg!! Internet ligt eruit schijnbaar......Ik heb geen internet en ik hoorde net nog iemand klagen. Ik mis whatsapp!!!
Zag op de site wel dat er werkzaamheden zijn rond zevenhuizen waardoor het signaal verminderd kan zijn... Dat zal het wel zijn dan.
mja en op twitter dat "het internet" van vodafone het niet doet aldus vodafone op twitter: "de oorzaak van de storing is verholpen, we doen er alles aan om iedereen weer online te krijgen."
Hier in Limburg trouwens!! Echt vervelend hoor!! Hoezo...we zijn verslaafd haha. Ik kreeg net gewoon een ouderwets smsje binnen!!
Ik kon rond een uur of 12 niet bellen en smsen.. internet doet het bij mij sowieso niet.. geen idee waarom niet en niemand weet t
@kellie: niet gewoon verkeerd ingesteld? even bij een phonehouse of iets dergelijks langs wippen.. dan is het zo gefikst. (over het algemeen valt het gewoon onder service en kost het niks)
Aha, nu snap ik waarom mijn whatsapp niet aankomt bij mijn man... Wij hebben ook Vodafone en ik vond het al raar dat mijn whappie niet verstuurd werd. Hier komt alles wel aan, maar dat is omdat ik thuis op ons wifi netwerk zit.
ja is n storing.. m'n vriend werkt in provincie groningen en gebruikt internet voor navigatie omdat hij hele dag onderweg is.. en die heeft ook geen internet, behoorlijk irri dus
hier voriger storingen wel last! zelfs die vergoeding gekregen toen...(gratis smsjes ofzoiets...) maar ja ik whatsapp hahaha.