tis wel een tijdje terug gebeurt.. maar dat maakt niet uit!! de jongste moeder ooit was 5 jaar en 8 maanden oud... 4 toen ze zwanger werd.. het meisje uit peru was vroegrijp met 8 maanden werd ze al ongesteld, en tegen haar 4e jaar had ze al borstjes en schaamhaar.. wie de vader is, is een beetje onduidelijk het kindje kon niet goed zeggen( ze was immer 5) wie of wat er nou percies gebeurt was... haar ouders dachten dat ze een groot tumor droeg.. en zijn naar het ziekenhuis gegaan, een maand later werd haar zoon geboren doormiddel van een keizersnede, hij was 2700 gram, en helemaal gezond. toen hij 10 was, werd hem pas verteld dat zijn zusje.. eigenlijk zijn moeder was. hoe zoiets kon gebeuren is nog steeds een raadsel.. sinds 1939 is er niet meer zo'n geval geweest...dat een meisje zo jong, zo volgroeid is... http://www.snopes.com/pregnant/medina.asp best shocking he !!! gr. sarah
Dat meen je niet!!! Zou dat echt zijn? Als het echt waar is, dan vind ik het wel heel heel erg van de vent die haar zwanger heeft gemaakt!!
Selaam dit is zeker heel raar maar dat betekend toch niet gelijk dat je zón meisje gelijk zwanger moet maken? of ligt het aan mij?
ik denk ook niet dat ze expres zwanger is geraakt... vind het ook jammer dat je op die sites niet kan lezen wie de vader is... !!! heb nog een site toegevoegd met foto !
lees net op een andere site... dat haar vader wel in het gevang is gezet wegen incest, maar niet genoeg bewijzen hadden... dus waarschijnlijk is het haar eigen vader...
bahbah!Vind het echt zielig,dat meisje kan wel heel vroegrijp zijn maar dan weet je toch niet wat je overkomt man?! en dan waarschijnlijk haar eigen vader nog...Jezus.. heeleffeofftopic:Sarah,hoe is het met je?
heeey lucia... tijdje niks van je gehoord.. hoestie met je?.. met mij aat het wel goed hoor .... heb zo mn dingejtes, maar die heeft iedereen ik hoop dat het met jou ook goed gaat..
Met mij gaat het prima,heb met m'n mannetje een trouwdatum vastgesteld,dus zit effe niet meer zo met zwanger worden in m'n kop En altijd te druk voor msn haha nee horr heb 'm er gewoon effe afgeflikkerd zet 'm er binnenkort terug op
leuk.. ik hoop dat je je lekker kan concentreren op het voorbereiden van je trouwedag... wordt vast een geweldige dag... toch wens ik je allle geluk met zwanger worden toe hoor... en als je weer msn hebt, merk ik het wel
haha thanx! en als ik weer msn heb;you'll be the first to know Nou moeten we weer ontopic anders worden de modjes misschien kwaad Ik kan het nog steeds niet geloven...5 jaar man!!Die foto is trouwens wel een beetje creepy...
zo wat een verhaal zeg! ik heb wel verhalen gehoort van een meisje van 10 maar van 5!!! niet te geloven!
Ielg! Dan zijn de mensen wel wat kleiner daar, maar je vergist je toch niet zomaar in zo'n jong kindje? Wat n viezerik heeft dat op zn geweten(gehad)?
Dit is gewoon te bizar voor woorden!!! Dit is toch niet menselijk meer... Hier moet je toch niet aan denken!!! Gatver om misselijk van te worden!!! Maar dan is dus in principe haar zoon ook haar halfbroertje???? Vaag of niet??? Veel liefs Levi
Jeetje ik kan het haast niet geloven zeg. Een kind van 5 jaar die zwanger is!!!!! Ik vind het echt heel erg. Gelukkig dat die vader is opgesloten.
wat een verhaal zeg niet te geloven bijna 5 jaar en dan al vruchtbaar en dan zwanger van waarschijnlijk je vader nou erger kan het niet worden