Mijn zoon heeft een brick stick van Ark. Nu is die aan vervanging toe, maar ze zijn best prijzig. Nu was ik aan het googlen naar bijtkettingen om op verschillende sites het aanbod en prijzen te vergelijken en kwam ik op bijtketting.nl Wat een prijsverschil! Nu is de brick stick daar niet van het merk Ark denk ik, maar is dat belangrijk? Qua stoffen in het bijtproduct wordt hetzelfde aangegeven als op de andere sites.
Niet van die site, maar een andere site, kauwsieraden ofzo, weet het niet meer precies. Ook geen merk, maar zonder schadelijke stoffen. Beviel prima, maar het ding is kwijtgeraakt en werd ook niet echt heel erg gemist, dus zo maar gelaten.
Mijn algemene ervaring is dat het zo persoonlijk is. Mijn zoon kan ook absoluut niet zonder kauwsieraden echter heeft hij een sterke voorkeur hierin. Hij gebruik veel en graag de sieraden van jellystone. Echter is hij een fanatieke bijter en bijt dit dus stuk. Maar sterkere kauwsieraden vind hij te hard en weigert hij te gebruiken.Wij hebben 5 verschillende kettingen maar alleen de jellystone gebruikt hij. Helaas is het inderdaad een dure hobby Ik ga er overigens vanuit dat alle bijtsieraden die verkocht worden in nederland niet schadelijk zijn
Het is inderdaad heel persoonlijk, wat @sidmick ook zegt. Ik bestel het bijtspul altijd hier: https://www.senso-care.nl/oplossingen/kauwsieraden.html Onze zoon wisselt wat af Er ligt overal in huis wel wat. ChewyTubes zijn meestal favoriet.
Ze zijn niet super hard, maar wat mijn zoon heel prettig vindt: ze zijn hol. Dus hij duwt de buisje plat tussen zijn kiezen en dan laat hij ze terugschieten in hun vorm. Je krijgt dan een soort tikjes, of plopjes, wat kennelijk een prettige sensatie is. Hij is dan niet geneigd om heel erg door te bijten, omdat hij dus al een andere prikkel krijgt.
Hier heel tevreden over kauwsierradenenmeer.nl . Pleegdochter heeft ADHD en zij beet op haar vingertopjes om zich beter te kunnen concentreren. Een bijtketting gegeven en dat helpt echt!
kijk eens op https://www.wanssie.nl/ je kan haar ook mailen om iets op maat te laten maken ze hebben bijtfiguren, kettingen, bijtdingen voor op potloden etc