moedervlek verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wil er ook een stuk op 8 tegelijk weg laten halen van rug en buik, maar wacht maar even tot ik weer wat mobieler ben na de zwangerschap ;)

Heb er een keer eerder een weg laten halen die zat precies onder mijn bh randje, maar ik weet wel dat ik de rest niet door de huisarts laat doen. litteken is niet bijzonder mooi geworden.

2. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ik had er pas een laten shaven, mocht gewoon alles qua tillen enzo. Douchen mocht alleen een dagje niet.

Hij is niet opgestuurd naar een lab omdat het geen verdachte moedervlek was.

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 weken geleden twee moedervlekken op mn gezicht weg laten halen.. Ik weet niet hoe groot e moedervlek is, maar niet tillen lijkt me wat sterk? Waarschijnlijk wordt het verdoofd, weggesneden en gehecht.. Pliester erover en 5 dagen niet nat laten worden..

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik laat het overigens altijd door de plastisch chirurg doen..

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb er twee een jaar of 7 geleden op mijn bovenbeen laten weghalen. Stelde echt geen zak voor! Ik heb de hele ingreep meegekeken. Daarna kon ik alles, heb een paar dagen niet in bad gelegen, maar gedoucht. Hechtingen heb ik er zelf uitgehaald (ben wel doktersassistente geweest). Moet er binnenkort misschien weer een paar weg laten halen. Ik heb een huisarts die heel erg goed is op chirurgisch vlak!

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb een iets minder positief verhaal. Nu heb ik gewoon echt pech gehad, dus laat je er niet door afschrikken, oid.

Ik heb vorig jaar een moedervlek boven m'n borst laten verwijderen. Hij was wel 'ok', konden ze al gelijk zeggen. Maar m'n dochter krabte 'm regelmatig open. Dus heb ik toen besloten om 'm weg te laten halen. Ging opzich in eerste instantie goed. Ondanks dat het een vrij grote, dikke moedervlek was, was de arts heel positief. Omdat hij echt a/d oppervlakte zat, hoefde ze niet heel veel te snijden. "Waarschijnlijk zie je er over een paar maanden niks meer van." Moest een week later de hechtingen eruit laten halen en tot die tijd droog houden, etc. Na twee dagen begon het te zweren, paar dagen later viel er een hechting uit en ging het weer open. Nja, drama dus. En dikke pech. Nu, een jaar later, is het nog steeds een heel lelijk litteken. En zichtbaar als ik een shirtje aan heb wat een beetje uitgesneden is. De plek is ook groter dan de moedervlek was... Als ik dit had geweten, had ik het nooit gedaan.

Deel Deze Pagina