Lieve mensen, Stem op Nouha, zij is het, bofkontje van het jaar. Help ons met jouw stem.. Alvast bedank http://www.bofkontjevanhetjaar.nl/mi...tjeId=997#null Bedankt
Hier heb je een apart topic voor.. had je wellicht kunnen weten wanneer je je niet enkel voor stemmen had aangemeld
Voor zover ik weet is lounge een plekje om te lounge, dus ik ging dr van uit dat het hier hoort.. Ben normaal gesproken alleen van het lezen, maar kan iemand mij duidelijk maken waar ik dan moet zijn?
Zoiezo raar dat je je aanmeld en in je eerste bericht zonder je eigen voor te stellen met dit komt.......
Is dat gebruikelijk :maf: Nou zit op meerdere forums en zoiets heb ik nooit eerder gehoord.. Maar goed dat ter zijden, Ik ben Mariam en kom uit Rotterdam, heb een dochter in mei gekregen en vond het wel leuk om mee te doen met bofkontjevanhetjaar... En dacht misschien kan ik aan wat stemmen komen door me hier aan te melden, maar zo te zien doe ik iets heel raars...
Als je goed had gekeken wist je dat er zelfs bij je aanmelding gevraagd word om je voor te stellen. Dit is volgens mij ook gebruikelijk op een forum.
Je wilt gewoon een stem Anders had je je sowieso eerst voorgesteld bv, gekeken hoe deze site in elkaar zit (dan had je ook gezien dat er een stemtopic is) en op topics gereageerd.
Dames, als je moeite hebt met stemmen dan is het best.. Maar val mij alstublieft niet lastig, merci!!
Mijn doel is inderdaad stemmen krijgen en als ik hier mensen kan leren kennen is dat ook mooi meegenomen.....
Je komt op een forum enkel met een doel of niet... Of is dit hier je leven.. Ik snap het niet meer ... Wel heel grappig!