Gourmetset

Discussie in 'De lounge' gestart door leutjj, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Welke gourmetstel hebben jullie? Wij zijn op zoek naar een. Waar moet je op letten. Liefst wel voor 8 personen.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wij hebben deze: 1206475.jpg

De pannetjes eronder vind ik waardeloos, het duurde te lang voordat vlees etc gaar was, dat gaat te langzaam zeg maar. Maar het vlees op die grill ging wel super. Dus we hebben alles erop gegooid.

Ik weet dus niet of ik je deze wel kan aanraden. Ik denk dat je beter wat meer kan betalen zodat je echt een goede hebt. Merk Tefal bijvoorbeeld.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Bol.com heeft er nu een van prinses in de aanbieding. 8 pers. Deze hebben wij nu en is een prima ding. Bakt goed. Ook de pannetjes. Daar maken we aardappeltjes en ei in

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij kopen altijd een relatief goedkope (rond 20 euro) bij action, ah oid en gooien hem na 1 of 2 jaar gewoon weg.
    Wij doen inderdaad het vlees bovenop en in de pannetje pannenkoek, ui, groente, stokbroodjes kaas

6. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een hele lading gourmetstellen gekocht bij de kringloop en nieuwe pannetjes (met anti-aanbaklaag) gekocht bij de marskramer. Wij gourmetten dus nog lekker met spiritus.

Wij hebben 2 elektrische stellen gehad, maar dat vonden we niet prettig.

Als je een elektrische koopt, koop dan een duurdere. Onze verwarmde een paar minuten en dan weer 10 minuten niet omdat het gevaarte vond dat ie nog warm genoeg was. Heel vervelend.

7. Ansji

Ansji Niet meer actief

Tefal! Ik heb 1 keer een andere gehad die kon ik na een jaar weggooien. Die van Tefal heb ik nu alweer 5 jaar en als je hem gewoon met een doekje schoonmaakt na gebruik, blijft ie lang mooi. De vorige Tefal heb ik een jaar of 8 gebruikt en die staat nog als reserve boven op zolder. Alleen de pannetjes zijn niet zo geweldig meer.

Wij gourmetten vaak, dus het ding moet wat kunnen hebben...:p

8. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Wij hebben deze van Princess. Wij hebben er een extra 5de bord los bij. Voor 8 personen kan je dus twee sets aanschaffen. Het fijne hiervan is dat iedereen goed bij zijn eigen "baksel" kan en als je klaar bent zet je je eigen bord uit (stekker eruit).

Bijgevoegde bestanden:

9. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28

Deze hebben wij ook 2 sets. Prima ding!
    En ik heb er ook de volle mep voor betaald haha😱.

10. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wij hebben deze ook. 12 jaar oud en doet het nog prima. Doet niet onder aan de tefal die wij ook hadden.

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh wat een handig ding, dat kende ik helemaal nog niet zo! Als onze tafelgrill van Princess kapot gaat, weet ik wel wat we dan gaan aanschaffen! :)

12. beebj

beebj Niet meer actief

Heb zo'n plaat, weet even niet precies welke. Zaterdag nog gebruikt ivm Sinterklaas, maar inmiddels besloten noooooit meer te gourmetten. Ga wel ergens gáán gourmetten, haha! Heb 2x kunnen dweilen voordat het niet meer spekglad was hier in huis. Vanmiddag de ramen gedaan aan de binnenkant, kwam zwart van af. De geur was gelukkig goed te doen, maar man; wat een werk heb ik er aan gehad!!

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij hebben afgelopen zondag onze Princess gourmet voor 8 pers ingewijd en bevalt prima. Grote bakplaat erop en gaat lekker vlot en makkelijk schoon te maken omdat je de plaat er helemaal af kan halen en een leuk prijsje.

14. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    loewinnie en anouk 2005,is dat dezelfde als wat bij de ah is?

15. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Haha, om deze reden snap ik niet dat mensen dit binnen willen. Wij doen het alleen zomers buiten.

16. beebj

beebj Niet meer actief

& dacht alles gehad te hebben Loveloes. Ga ik vanavond alle kerst opzetten, wilde een doek over de vitrine kast halen, de hele bovenkant vet... Ik tel nog maar is tot 10, haha

Deel Deze Pagina