Heeft er hier iemand wel eens iets gekocht? Het is een outlet winkel bij de villa arena. Wij hebben er 4 weken geleden een bed gekocht, maar hebben hem nog steeds niet in huis. Daarom ben ik benieuwd naar andere mensen die hier al eerder iets hebben gekocht. Hij zou vandaag namelijk geleverd worden, maar ze hebben net weer afgezegd. Volgens mij komt dat bed nooit....
Ja wel iets gekocht maar het was voorradig dus konden het zo meenemen. Wat is de reden en welke termijn wordt er nu gegeven? En wat werd er de eerste keer als leveringstermijn beloofd?
Oké... bedankt voor je reactie. Ik zal de vragen ook beantwoorden. Termijn waarin het geleverd zou worden was 7 a 10 dagen. Wij moesten na die 10 dagen zelf contact zoeken want van milano en design hoorden wij maar niks. Toen was het van ja dat is niet onze manier van werken etc... degene die het bed zou leveren zou snel contact met ons zoeken. Dat gebeurde en 6 december werd onze nieuwe afspraak. Maar nu werd ik dus door de meneer gebeld die ons bed zou komen leveren. Ze kunnen het bed niet vinden. En de bedrijfsleider is er vandaag niet. 6 november heb ik een anabetaling gedaan van 50 Euro. Dat moest en of het ook contant kon want ze hadden met de pin een storing. Nou ten eerste gelukkig had ik dan maar 50 bij me en geen 200. En ten tweede ik heb net op hun site gekeken en daar staat dat ze niet aan aanbetalingen doen omdat het altijd snel geleverd kan worden
Vreemd verhaal zeg. Hun handelswijze bedoel ik hè... maar die pin heeft geen storing hoor. Dat wij wilden betalen zelden ze dat het niet kon. De keer erop zag ik mensen met de pin betalen en toen tikte ik mijn man ook aan van hey, je kunt dus toch wel pinnen. Toen had ie het ook nog even gevraagd maar ben het antwoord alweer vergeten. Maar denk dat ze dus liever hebben dat mensen contant betalen want die pin is er wel maar gebruiken ze duidelijk liever niet. Verder werden we wel heel vriendelijk en goed geholpen hoor maar dat viel me even op in je verhaal. Ik zou morgen bellen en aangeven dat je ze een x-termijn geeft om het bed alsnog te leveren en dat je anders de koop intrekt (even los van of dat alsnog kan, in elk geval om even aan te geven dat je dit niet accepteert). Of je dient een klacht in en geeft aan dat je totaal niet tevreden bent met hoe het gaat. Misschien doen ze dan net wat meer hun best. Zou in elk geval iets harder worden en aangeven dat dat bed er nu toch echt moet gaan komen. Geef ze wel een redelijke termijn, 1 a 2 weken.
Heel vreemd hoor allemaal over het gebruik van de pin... Waarom liegen ze daarover? Maar goed. Bedankt voor je antwoord in ieder geval. We gaan zeker bellen en melden dat wel duidelijk niet tevreden zijn en dat wij willen dat het bed snel komt. Ben benieuwd of het bed ooit nog komt.