Ik ben op zoek naar ideeen, zijn er misschien mensen die iets anders dan een trouwring met elkaar hebben gewisseld? We hebben rond gekeken voor ringen maar we hebben nog steeds niet die ene gevonden, waarvan we echt zo iets hebben van wauw dat zijn ze. Nu zijn wij op het idee gekomen om het anders te doen.. Iets anders dan ringen. Hebben jullie suggesties? Wie heeft het nog meer anders gedaan? En wat hebben jullie dan gedaan? Alvast bedankt voor de suggesties.
Mijn man mag ivm werk geen ring om. (lasser) Hij heeft op zijn ring vinger de eerste letter van mijn naam laten zetten op onze trouwdag. Stond ik daar in mijn jurk hahaha. Wel heel leuk.
Een vriendin van mij had ook een tattoo maar is inmiddels gescheiden. Ik zou het om deze reden zelf dan ook niet doen. Een andere vriendin heeft samen met haar man een armband van buddha to buddha gekocht. Dezelfde schakel maar die van hem is breder dan die van haar. Vond ik ook wel erg mooi!
Mijn man en ik hebben ringen, maar zijn bij de keuze daarvan niet uitgegaan van een ouderwetse trouwring. Van die saaie setjes m/v ringen. Ik heb een schitterend mooie ring gekregen die gewoon móói is. Geen saaie herkenbare trouwring maar een schitterende witgouden ring met stenen waarvan wij weten dat het mijn trouwring is. Mijn man heeft gekozen voor een eenvoudige effen witgouden ring.
een horloge hoor je wel eens. wij hebben ook geen ´setje´ ringen. ik heb ook een hele mooie wit en geel gouden ring met steentjes, heel apart, geen standaard trouwring, maar voor ons heeft t waarde
mijn man heeft niks en ik heb een ketting. een heel mooi gouden hangertje waarbij 2 personen in elkaar verweven zijn als hartje. ben er erg blij mee
mijn man mag ook omwille van zijn werk geen ring dragen, hij wou dus als alternatief een tattoo... en ik heb er ook één laten zetten... we hebben dus een trouwring tattoo (niet allebei dezelfde, wel zelfde betekenis)
Mijn man heeft zijn ring ook niet om. Als je man lasser is zou ik ook niet van een Horloge of een armbad gaan. Ketting vind ik de techniek ook eng. Gewoon zelf een dure ring uit zoeken. i.pv. je man van.