Tijdens mijn bevalling veel bloed verloren. Toen heb ik een bloedtransfusie en een zooi ijzertabletten gehad. Ook tijdelijk Floradix genomen. Alleen nu heb ik al 3 dagen dat ik me wat duizelig voel en behoorlijk moe ben ook na 12 uur slapen. Ik vraag me af of ik nog een ijzertekort zou kunnen hebben? Ik heb me lange tijd heel goed en energiek gevoeld maar nu dus echt niet. Ik ben mijn bed niet uit te krijgen 's ochtends. Ben afgelopen zaterdag wezen stappen tot een uur of 4 maar ik geloof niet dat ik daar nu nog steeds last van heb. Ik maak het wel meer laat.
hb laten prikken bij huisarts dan ben je er zo achter. mag ik jou wat vragen? hoeveel bloed ben je verloren met de bevalling?(dit om voor mezelf te bekijken of het normaal is dat ze mij geen bloedtransfusie hebben gegeven) wel ijzertabletten en zoutwaterzakken om zelf weer bloed aan te maken. mijn verloskundige vond het wel raar dat ze geen bloed hebben gegeven. 29 dec heb ik gesprek met gyneacoloog dus ga t zeker allemaal nog eens navragen. nou hoop dat je je snel weer beter voelt.\ mirell
hoi mirell, ik ben 1,2 ltr bloed verloren en heb 2 zakjes bloed gekregen. ik moet sowieso nog naar de huisarts dus dat kan ik wel even doen. thanks !