Herkennen jullie dit als baby acne? Ons kleintje is namelijk al vanaf de geboorte onrustig en heeft inmiddels al medicijnen voor reflux en lactulose voor haar ontlasting. Maar nog blijft ze veel huilen. Vandaag van 08.00 uur tot 15.00 uur gehuild en zo goed als niet geslapen, enkel wat hazeslaapjes in mijn armen. Nu heeft ze deze pukkeltjes vanaf een week of twee en het wordt maar niet minder, zo niet erger. Ze heeft het wel enkel in haar gezicht maar wel ook op haar haar hele hoofdje, ook onder haar haar en op haar oortjes. Ziet het er bekend uit of zou er toch meer aan de hand zijn? Groetjes, Estha
herkenbaar hier heeft een aantal weken geduurd en ging uiteindelijk vanzelf over. mocht je het niet vertrouwen kun je altijd even naar het CB. maar wat ik begreep komt het vrij vaak voor
ja het is echt baby-acne, allebei mijn kindjes hebben het heel erg gehad. Volgens mij heeft het niks te maken met de problemen die je beschrijft hoor... mijn oudste was een onrustige baby en zat helemaal onder en mijn jongste is een heel relaxte slaperige baby en die zat ook helemaal onder