Verwijderen wildvlees bultje.

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje@12345, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Eindelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts om een wildvlees bultje te laren verwijderen.

Ben niet zo'n held, maar irriteer me al jaren aan dat bultje.
    Maar helaas, doordat ik zwanger ben wilt hij het bultje nu niet weghalen, maar moest ik het maar zelf doen met een touwtje. .
    Iemand hier ervaring mee ?
    Het klinkt erg pijnlijk maar wil eigelijk wel van dat bultje af voor ik op vakantie ga..

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geen ervaring met het weghalen met een touwtje, maar zou tot na de zwangerschap wachten en het weghalen door de huisarts laten doen. Het zit er al jaren, waarom het nu opeens persé weg?
    Ik wilde fribromen laten weghalen jaren geleden maar had een dag voor de afspraak een positieve test, toen ging het dus ook niet door. Heb het toen na de zwangerschaps laten doen.

3. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Omdat ik er in de zomer last van heb.

En ik me er gewoon steeds aan stoor, ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen, als ik het zelf makelijk kan doen ben ik er van af en is het klaar.

4. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Die Dr. Pimple Popper op YouTube knipt ze bij haar patiënten altijd weg met een klein schaartje :eek:

5. yaro

yaro Niet meer actief

Ik heb laatst een klein stukje wild vlees afgebonden met een touwtje. Formaat flosdraad. En hoewel het bijna een week duurde is hij wel afgestorven en eraf gevallen.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    hoe heb je dat gedaan dan vastgeknoopt ofzo? ik heb er laatst wat laten wegbranden maar 1 vergeten die ik nog wil doen maar de verdoving deed best pijn dat ik niet meer wil:p

7. jupke

jupke Niet meer actief

Waar heb je het buitje zitten?

Ook tijdens de zwangerschap worden ze hier gewoon weg gehaald. Zie geen reden om het dan niet te doen.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Klinkt best "simpel" zo, maar doet het niet enorm zeer?

9. yaro

yaro Niet meer actief

Gewoon strak knopen. Zat bij mij net tegen de pijngrens aan. Maar die van mij was heel dun.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ook wel eens gehad, mijn man ook, we knippen ze er gewoon af. De pijn valt erg mee en het geneest snel. Maar goed, ik knip alles weg, wratten, likdoorns etc. :p. Zou het gewoon afbinden als de huisarts dat zegt.

11. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Hier 2 weken terug eentje laten afknippen door de huisarts. Zat op m'n tepel en was bang dat t in de weg zou zitten met borstvoeding. Hij gaf aan dat een touwtje de minst pijnlijke oplossing was, maar t afknippen t snelste. Dus heb voor afknippen zonder verdoving gekozen. En moet eerlijk zeggen dat ik er amper iets van gevoeld heb en blij ben dat ik niet hoef te mutsen met een touwtje. Maar zou anders gewoon een flosdraadje eromheen gebonden hebben en dan gewacht tot t eraf viel.

12. jupke

jupke Niet meer actief

Pas maar op . Als je een wrat weg knipt komt er een virus vrij dat gemakkelijk voor nieuwe wratten zorgt.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, die plak ik daarom meteen af en desinfecteer alles.

14. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gevraagd of hij het echt niet weg kom halen, maar ze gebruiken mesje waar elektrische tijd opzit.
    Nog gevraagd of het anders kon , maar hij wilde het echt niet.

Denk niet dat ik het zelf durf, bultje zit in mn lies, als het heel zeer doet kun je natuurlijk niet meer terug. .

Deel Deze Pagina