Moedervlekken verwijderen pijnlijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSon, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Morgen middag gaat het gebeuren!

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    heel veel succes!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    succes

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik kom nog even vertellen hoe het is gegaan...ze zijn inmiddels verwijderd!
    Ik vond de prikken best pijnlijk. Ik kreeg een combi van verdoving en adrenaline ingespoten. Door de adrenaline bloed het nl. veel minder en het werkt daarnaast ook verdovend.
    Het 'weg schrapen' van de moedervlekken voelde ik niks van. Daarna verbandje erop en dus gelukkig geen hechtingen! Morgenochtend mogen de verbandjes eraf en dan zullen er kortsjes zitten die na een week ongeveer weg zullen zijn. Vanaf morgenochtend mag ik ook gewoon weer douchen enzo.
    Maar, ik probeerde net bij een paar plekjes te kijken en bij in elk geval 1 zit het verband vastgeplakt aan het wondje. Brrr, dat wordt wat met het verwijderen van het verband....nou ja, dat zie ik dan wel weer. Voorlopig erg blij dat het achter de rug is!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gelukkig is het mee gevallen
    als het verbandje vast zit moet je hem los laten weken onder de douche dan trek je de wond niet open

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Kijk, dit zijn nou tips waar ik blij van word! :D
    Ik ga het zeker proberen!

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, die prikken zijn vervelend :( Maar gelukkig heb je nu nog nergens last van. Hoop dat dat ook zo blijft. Het kan een beetje gaan jeuken als de huid zich herstelt, maar dat valt wel mee.
    Fijn dat het achter de rug is!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    en mamason is het gelukt met het eraf halen?
    ja heb al enige ervaring hahahahaha dus dan zijn die tips handig ;)

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij mijn vriend word elk jaar een moedervlekje weggehaald i.v.m grote kans op huidkanker en hij zegt dat het geen pijn doet. De verdovings prikjes zijn even gevoelig en de hechtingen eruit halen voel je ook even maar het valt reuze mee! Althans hem..

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik denk dat ik een uurtje langer onder de douche moest blijven staan...want ik moest toch de wondjes opentrekken om het verband te kunnen verwijderen...en dat doet :$:$:$:$:$ auw!

Echt, ik had ze langer nat moeten maken. Nu ging ik bijna van mijn stokje :)

Maar gelukkig is het achter de rug en ik heb er nu geen last van. Geen trekkerige huid, dus ik hoop maar dat het zo blijft!

Bedankt voor alle tips, ervaringen en bemoedigende woorden!

Deel Deze Pagina