hoi, heb een vraagje eergisteren heb ik een mooie posi test gehad, de dag erna smorgens had ik beetje bloedverlies, ik was in paniek, en heb op vrije consultatie geweest bij de gyn, hij kon jammer genoeg nog niets zien op de echo! hij heeft bloed genomen en mocht gelijk in de namiddag bellen voor de uitslag, ben inderdaad zwanger! hij zei ook dat het hele prille begin is van de zwangerschap en het inderdaad niet kon dat hij al iets kon zien op de echo! gisteren avond heb ik tampon ingebracht, en vanmorgen was er maar heel klein beetje bloed aan, daarjuist bloederig/ roos slijm niet veel!! ik heb nergens pijn en zo'n trekkerig gevoel helemaal beneden in de onderbuik das al!! mijn vraagje is nu of hij gisteren mss da al kon gezien hebben moest het een ev miskraam zijn, en hij zei dat ik over 10 dagen terug moest gaan ze dan wel al iets kunnen zien op de echo? groetjes
Hoihoi, Het is nog zooo pril dat je op een echo ook niet kan zien of het mis is. En over 10 dagen is er misschien een holte te zien in je baarmoeder maar de kans is klein dat er een vruchtje,laat staan hart actie is te zien. Ik zou de echo nog een week,liefst 2 opschuiven. Dan weet je veel meer! Imke