ik ben nu 31 weken zwanger en mn eetlust is de laatste 2weken sterk verminderd. als ik rond de middag wat eet en in de namiddag nog wat kleins heb ik s'avonds gewoonweg geen honger. ik heb al de hele dag zin in gyros met rijst die we over een uurtje gaan eten maar omdat ik veel dorst heb en veel drink vrees ik dat ik na 5 happen alweer genoeg ga hebben! zonde want ik eet graag veel lekkers ik kan altijd heerlijk genieten van mn eten dus dat mis ik nu wel, je wil wel maar je kan niet,... ik ben maar mager gebouwd, ik weeg nu nog maar 58kg dus ik denk dat mn kleintje wegens plaatsgebrek ofzo tegen mn maag aanzit? hebben meer mensen dat?
ligt denk ik niet perse aan je gewicht hoor, ik heb overgewicht en ook ik heb het sinds een paar week... kan zo maar met een paar happen helemaal vol zitten hoe lekker ik het ook vind! mn vriend vind het wel grappig, heeft hij wat extra's haha Komt wel doordat je bm en kindje hoger komen te zitten dus tegen je maag aan ik eet nu over de hele dag kleine porties en soms smiddags al warm, als ik daar zin in heb
Hier ook dat probleem. Ben dan nog maar 24/25 weken maar ik heb gewoon geen trek! Ik eet echt omdat ik wel wat binnen moet krijgen maar echt zin in eten heb ik niet. Allerlei zwangere vrouwen om me heen vervreten zich in van alles....... Ik sta erbij en kijk ernaar. Ik probeer wel zoveel mogelijk kleine porties te eten om zo voldoende binnen te krijgen.
Ik heb het ook! Ene x kan ik redelijk wat eten en er zijn ook weken bij dan eet ik iets omdat het moet! Meest eet ik dan rijste pap of wat soep
Super herkenbaar! Kan ook echt alleen eten waar ik zin in heb anders word ik kotsmisselijk. Van de week een keertje om 2 uur pas gelunchd conclusie heb geen hap avondeten gegeten en om 8 uur een bakje yoghurt genomen..