Moedervlekken

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Eens met MaRita !

Het prikje is vervelend, en soms zelfs een beetje pijnlijk. Maar als ze daarna beginnen met snijden/branden/lepelen, dan voel je echt niets.

(niet lezen als je een zwakke maag hebt!!)
    Mijn eerste moedervlek werd gesneden. Ik lag op mijn rug, de verdoving werkte. Vervolgens kwam de dokter op me af. Hield het vel op mijn buik met een tangetje vast en ging met een scalpel in me snijden alsof het kipfilet was. De dokter zei toen dat het ook een beetje hetzelfde voelde als kipfilet. Haha

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik had er 1 op mijn onderste liprand een hele donkere bollende moeder vlek Iedereen zei altijd tegen mij...." Er zit nog wat eten" zulke opmerkingen.
    Ik heb er een foto bijgedaan hoe het er nu uit ziet.
    (Zonder make-up etc)
    Litteken zit op de foto rechts onder stukje va de mondhoek
    Trouwens wel in het ziekenhuis weggehaald. Ik had er nog meer en deze konden ze gelijk meenemen

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb op mijn gezicht twee moedervlekken weg laten halen. Eén was gegroeid tot een soort wrat (jakkes) en één net boven mijn wenkbrauw, ook een bultje geworden door een talgklier die was opgezet. Beide weg laten halen als cosmetische reden. Ze zijn ook opgestuurd maar daar kwam gelukkig niets uit.
    Ik ben blij dat ze weg zijn!

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wie wat bewaard die heeft wat :D

Oude foto's uit 2011!
    Before, after, now!
    De laatste foto is van zojuist. De rare kronkels komen van mijn Tshirt.
    Also, .. de littekens zie je in het echter veul beterder. Dus :cool:

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik laat 22 januari een moedervlek weghalen op mijn kin en onderaan mijn kin een talgbultje!
    Waar ik het meest tegenop zie is een week met hechtpleisters op mijn gezicht lopen pfffff of valt dat mee?

Deel Deze Pagina