Wie heeft er hier eigenlijk tatoeages en/of piercings? Ik heb 3 piercings, 1 navel, 1 neus en 1 intiempiercig. En heb 2 tatoeages. Deze heb ik alweer 7 jaar, is mijn eerste en die staat op mijn lies. http://img.photobucket.com/albums/v212/ ... tat2-1.jpg Deze heb ik pas een half jaar ofzo. Ik wil graag nog een kattenpootje op mijn enkel maar mijn man vindt het eigenlijk wel genoeg zo.
Ik heb een tribal op mn onderrug. Verder geen piercings behalve door mn oren. Ik zou nog wel 1 willen iets met de naam van mn kind.
Ik heb 3 tats... onderrug, schouder en lies. Der is er nog 1 in de planning weet alleen nog niet wanneer. Verder wil ik als ik een kindje heb daar de naam nog van. Geen piercings, wel oorbellen 4
ik heb een tattoo van een rode roos met de naam van mijn eerste zoon,die helaas is overleden. de rest van de kids moet er nog op,maar voorlopig ff niet.
Hoi Ik heb 2 piercings,een tong en een tragus.(en 3 gaatjes in mijn oren) Heb ook nog 2 tattoos en voor de 3e een afspraak staan! Ik heb de tattoos op mijn enkel staan het zijn mijn Chineese geboorte teken en die van mijn dochter,die van mijn zoon volgt volgende maand. Ik wil ook graag de namen van mijn kids laten zetten maar weet nog niet goed op welke plek! Liefs Claudia
Ik heb een wenbrauw tong en navel piercing plus 4 gaatjes in me oor. Eigelijk 5 ook 1 boven in me oor maar die draag ik nooit. En ik heb 1 tattoo op me onderrug een tribal die is vrij groot. Ik ga als ik weer op men oude gewicht ben nog een tattoo zetten op mijn kuit met de naam van me dochtertje...maar als ik dat nu doe ben ik gewoon bang dat die als ik afgevallen ben niet mooi meer is.
Ik heb een navelpiercing (al meer dan 3 jaar). Ook heb ik in beide oren 2 ringetjes en in het rechteroor bovenin ook nog 2 knopjes. Groetjes Miep
Ik had *tongpiercing *navelpiercing *wenkbrauwpiercing *en in elke oor 4 gaatjes *twee tattoo's na de operatie de meeste piercings eruit gelaten nu alleen nog een navelpiercing en twee gaatjes in elk oor en natuurlijk mijn tatoo's een leeuwin op mijn linker onderbuik, en een veertje op mijn enkel
hihi tongpiercing {voor de 2e keer want de eerste is dichtgegaan door een operatie, toen moest ie er tijdelijk uit} navelpiercing en in de toekomst een tatoo....
wat een aso's hier zeg ik heb 2 tattoo's en 3e komt wil nml mijn zoontjes naam in chin. tekens. navelpiercing (12jaar) en in mijn oren totaal 4. gr saskia
Ik heb een tatoo op mijn onderrug en een op de binnenkant van mijn voet. En een tong en tepelpiercing. Mijn navelpiercing heb ik er uit gehaald.
ik heb een tepelpiercing en een clithood piercing! Op mijn onderrug staat een grote tribal(brede rug he haha)en aan de binnenkant van me enkel zit een dolfijntje en aan de buitenkant een tribel van ong. 10 cm! had ook een navelpiercing maar die heb ik eruit gehaald omdat ik er geen mooie buik meer voor heb! liefs
Ik heb 3 tattoo's 4 piercingen in mijn wenkbrauwen(in elk 2) een tongpiercing, een neuspiercing, Een piercing in mijn lip, een navel piercing, en 10 oorbellen. Als ik het zo schrijf is het best veel hahahah
Als ik thuiskom met n intiempiecing, dan vertrekt mijn man, zegt ie. Ik heb inmiddels alweer ruim 10 jaar geen navelpiercing en ik heb een paar tattoes. Hee Cinderella, heb jij een tattoe op je voetzool? Deed dat niet onwijs veel pijn? (ben geen watje, maar dat lijkt me wel gevoelig, mijn eigen tattoes vond ik trouwens niet echt pijnlijk te noemen, ben o.a. getattoeerd aan de binnenkant van mn arm)
Hoi Snake, Wat een prachtige tatoeage zeg. Echt heel mooi. Ik heb zelf 1 tatoo op mijn schouderblad (een tribal) en ik had een tong-, navel- en neuspiercing, maar die heb ik eruit gehaald. Ik heb nog wel aan elke zijde 4 oorbellen en boven in het oor een ringetje. Liefs Hummel.
ik heb een zelf ontworpen tattoo op mijn schouder, in beide oren 4 gaatjes, en had een neus piercing, die is er al een paar jaar uit. als de tweede is geboren wil ik iets ontwerpen met de namen van mijn dan 2 kinderen, die komt waarschijnlijk op mijn enkel. groetjes
ik had tepelpiercings beiden kanten neuspiercing clit piercing in totaal 7 gaatjes in mijn oren en 2 tattoo's 1op de borst en 1 op mijn boven arm met de naam van onze dochter