moederdag kado`s

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rodelief, 11 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Dag moeders,

Ben benieuwd wat jullie voor moederdag hebben gehad.

Mijn man heeft samen met mijn zoon een boekenlegger voor me gemaakt. Omdat ik een boek had gekregen. Er komt een vrouw bij de dokter. En het boek: Mama vertelt.
    Daarin kun je je eigen jeugd een beetje vertellen voor je kind later. Echt ontzettend leuk.

:D :D :D

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik had om een doosje quality street gevraagd, maar dat vond mijn man lullig geven dus heb ik aangegeven dat ik ook wel toe was aan een nieuwe portomonai.

Vanmorgen kwam zoonlief de slaapkamer binnen met een heel klein tasje en daarin zaten oorbellen die bij mijn ketting (die ik voor mijn verjaardag had gekregen pasten).
    Ik heb al heel lang maar af en toe oorbellen in omdat ik door de ms de oorbellen haast niet dicht krijg.
    Deze zijn helemaal rond maar hoef je niet te klooien met het pinnetje want dmv een schanier kun je ze heel makkelijk open en dicht doen. :)

Groetjes Anita

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Een paar prachtige Margrieten in pot, voor op het terras.

4. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Ontbijt op bed en een grote glimach van Koen :D

5. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik heb van dochterlief (en manlief natuurlijk) een fotoreportage naar keuze gekregen. Ik mag dus zelf weten wat ik het leukste vind. Of alleen Senna, of Senna samen met mij, of met z'n drietjes op de foto bij de fotograaf. Ik kies natuurlijk voor het laatste! Hele gezinnetje compleet. We hebben echt weinig foto's met z'n drietjes.
    Ik vind het een heel leuk kado!

Liefs, Dolfijn

Ps. alle mama's nog een hele fijne moederdag gewenst!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb een prachtig werkje gekregen van Louise, met rode hartjes erop geplakt en haar voetje in rode verf.

Louise en papa kwamen dit samen brengen terwijl ik nog op bed lag met een ontbijtje en een hele mooie roos erbij.

Fijne mamadag allemaal!

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik ben erg verwend. Gisteren was ik jarig, dus toen werd ik al verrast met ontbijt op bed en prachtige cadeau's (waaronder 2 jurkjes waarvan er 1 perfect paste en die ik de hele dag gedragen heb!) en vandaag kreeg ik een zonnebril, een cd met 'chill-muziek' en weer een jurkje! en weer precies goed en precies mijn smaak! (heb 'm nu aan). Kortom, ik heb een supervent.
    Maar wat ik vooral heeel lief vind: Gisteren kwamen ze samen binnen. Mijn Lief droeg Lize, en zij droeg een hele grote roze ballon met leuke teksten erop. en dat zag er zo schattig uit, dat kleine meisje met die grote ballon (en die grote ogen) :) Haar ampjes aan weerszijden van de ballon, ze kon 'm nog maar net vasthouden...

Ik wens iedereen een fijne moederdag, ook alle meiden uit het miskraamtopic, iedereen die nu helaas geen kindje heeft, maar wel een engeltje of de diepe wens.. Allemaal mama's!

Amber

8. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

Ik heb ontbijt op bed gehad,en een mooie foto waar mijn zoontje op staat bij de fotograaf laten maken.

Iedereen een fijne moederdag gewenst.

9. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ontbijtje op bed en 2 boeken. Waaronder "babykoorts" van Saskia Noord. En heeft mijn mannetje ingeschreven "Voor de allerliefste mama van de hele wereld". :D

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmm...ik weet het nog niet....kadootje staat hier op tafel te branden...mijn handen jeuken...maar moet nog wachten met openmaken. Vriendlief heeft namelijk dagdienst en ik wacht tot hij weer thuis is met openen.
    Heb eergister wel mooie navigatie voor in de auto van hem gekregen...maar dat was dus niet het moederdag kado.
    En van zoonlief natuurlijk een big smile....smelttt!

11. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ontbijt op bed inclusief heerlijke aardbeien, een mooie handgeverfde tekening en 2 pandora bedeltjes! :)

12. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Een paar hele mooie oorbelen van Esprit!
    Waar ik super blij mee ben.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    een beker die zoonlief heeft bekleurd op het kdv en een douchgel met deo.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb van Vigo (en papa :) ) een lekker luchtje gekregen (Burberry Britt) en vanmiddag hebben we samen met z'n drietjes zelfgemaakte croissantjes gegeten.
    Ik hoef vandaag de afwas niet te doen, niet te stofzuigen (eigenlijk helemaal niks) Neemt vriendlief mij uit handen.
    Ik ben en word dus lekker verwend vandaag :D

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    een heerlijk ontbijtje, de veronica gids met Kyra en mij op de cover en haar eerste schoentje heeft mijn man in brons laten gieten!

16. Niet meer actief

ik krijg een "beauty behandeling" Ik mag binnenkort naar de kapper en wordt ik ook opgemaakt enz ;)

17. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Heerlijke ambachtelijk gemaakte Belgische Callebaut chocolade met een foto erop van mij en de kleine ,met tekst Fijne moederdag voor de allerliefste mama
    :D

18. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Vanmorgen kwam Sophie met een cadeautje mij wakker maken,en ik heb een hele mooie ring van Fossil gehad!
    En heel veel kusjes van haar!

19. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Een scan van haar handen en voeten (op de scanner) en een lekker ontbijtje op bed.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb een mooie ketting met 3 cirkels gekregen, staat symbool voor ons nieuwe gezinnetje! (van mijn man natuurlijk)

Ymke heeft op het KDV een beertje beschilderd, van mijn knuffelbeertje dus :D

Deel Deze Pagina