Gisteren ben ik met een vriendin uit eten geweest. Ik had de hele dag al een beetje een zeurdige pijn bij mijn navel en er rond omheen. Het trekte ook een beetje, ik kon bijna niet meer opstaan zo'n pijn deed het. Kan het misschien dat ik te lang in dezelfde houding heb gezeten, of denken jullie iets anders. Heeft iemand hier ervaring mee?
hee chantal, ik lees even met je mee, want ik heb dus precies het zelfde. Heb er ook meer last van als het kindje draait of beweegt. Rond mijn navel is het helemaal beurs en gevoelig. groetjes rensje
Ik heb dat zelf ook de laatste 2 weken. Gaat een beetje op en af. Zelf heb ik het idee dat mijn huid rond mijn navel dan heel strak staat als de baby er op een bepaalde manier ligt. Ik wrijf dan over mijn buik, vaak zoekt de baby dan wel een andere plek. Of even je buik insmeren, misschien verzacht het dan. Hopelijk heb je toch kunnen genieten van het etentje met je vriendin.
Doordat je buik groeit wordt je navel kleiner, alles zet een beetje uit naar voren. Dit zorgt ervoor dat het een beetje gevoelig wordt. Smeer om je navel eens een beetje bodylotion, dat kan de huid wat rust geven.
Ik heb er ook al een paar weken last van. Ik dacht omdat ons wondertje met het hoofdje boven ligt, en ligt heel erg tegen mijn navel aan te drukken. xxx
bij mij begon dat ook zo. Smeer mijn buik nu 2x pwk in met zwangerschapsolie van weleda en het is al veel minder!
Ik had er ook last van. Volgens mijn vlos is het een plek waar de kleine veel tegenaan ligt/draait/afzet/schopt waardoor het een soort blauwe plek in je buik wordt. Als je twijfelt gewoon even aan de vlos vragen!
Ja, dat herinner ik me ook nog van de eerste zwangerschap, volgens mij lag die kleine dan met een elleboog, schouder of knie precies op m'n navel, echt ENORM veel spanning staat er dan op... net of je zo uit ekaar kan barsten...een heel vervelend gevoel. Op een gegeven moment had ik dat overigens niet meer.