Weet je waar ik nu helemaal gek van wordt?????? Dat wanneer je even terrecht boos wordt, of geirriteerd bent, dat dan de andere partij het meteen op je hormonen afschuift!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Dit wilde ik even van het dak af schreeuwen
owja, irritant!!! alsof je daar dan rustig van wordt op zo'n moment... al moet ik wel zeggen dat ik af en toe ook dankbaar gebruik heb gemaakt van de 'hormomen-smoes' als ik weer eens ontieglijk lomp, of emotioneel, of irrationeel, of gewoon eigenwijs was
haha ik ken het! wordt er ook niet goed van... ben altijd al recht voor z'n raap geweest en iedereen kent me ook zo, maar nu ligt het ineens aan de hormonen???? maar goed zoals mamamarije al zegt, soms maak ik er ook wel misbruim van
Ik maak er dus ook alleen maar gebruik van op zo'n moment... als zij dat nou graag willen . Je hormonen weer? JA!! -dus ik kan er NIETS aan doen dus werk nu maar even mee!!!
Whahaha idd alles schuiven ze op die hormonen. Maar idd soms wel makkelijk als ik te erg uit me slof schiet dat ik er naderhand ok wel een beetje spijt van heb en dan zegge ze t ook dus dan is het minder erg hahahaha
Woest kon ik er om worden... en dat waren dan blijkbaar ook weer de hormonen. Zooooooooooooooo irritant!
Héél irritant! Ook zo irritant: mijn vriend zegt daarna lachend: "maak je geen zorgen hoor, ik veer wel mee" (a la Kluun). Bloed onder mijn nagels vandaan, echt waar (en het valt ook nog reuze mee met mijn hormonen hoor )
Ja, we kunnen het ook nooit goed doen..! haha! Zo heb ik een (naaste) collega, die er zelf nog helemaal niet aan toe is, die met twee zwangeren moest werken, waaronder ik. Zei ze, half half als grapje: moet ik daarmee werken, twee van die klagende zwangeren..? Grrr, ik klaag nooit!!! Helemaal niet bij haar! Voel me namelijk erg goed en ben superblij! Ach ja, wij weten wel beter, he dames!
hahaha klinkt helaas bekend. Wat je ook vind of doet t zou allemaal aan de hormoontjes liggen:x Nou kan me ook nog wel gewoon ergens aan ergeren hoor