smaken verschillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jade11, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ik begin me nu een beetje zorgen te maken, Mila is nu 5 maanden oud, en houd absoluut niet van kinderliedjes. hebben een cd gehad van het cb hier, met de engelse variant van poesje mauw achtige liedjes, dat is gillen! wil ze niet horen.
    qua tv hetzelfde, nijntje is leuk voor 3 minuten, maar dan moet het ook afgelopen zijn.

nee, Mila luisterd alleen maar naar de foo fighters. (voor degene die dat niet kennen, dit is een rockband). lachen dat ze doet, met haar armen en benen zwaaien en probeert te dansen.
    of, als ze in de kinderwagen moet, wat ze niet wil, even de foo fighters op mijn telefoon aanzetten en ze valt binnen een halve minuut in slaap.

qua tv. csi. voornamelijk new york, maar de gewone is ook goed. ging laatst per ongeluk voor de tv staan, krijsen dat ze deed! ze kijkt je niet aan als csi op staat, alleen maar ogen voor de tv. en ook pas weer slapen als de aftiteling komt..

heb vaker gehoord dat kinderen houden van muziek die ze tijdens zwangerschap hoorde, maar dat is juist het probleem. ik draaide alleen maar hele rustige lieve liedjes, in tegenstelling van voor mijn zwangerschap, toen ik idd alleen maar naar rock luisterde. mila heeft tijdens mijn hele zwangerschap van haar hooguit 1 x de foo fighters gehoord. ook csi heb ik niet gekeken terwijl ik zwanger was..

hebben meer mensen babies met een aparte muziek/tv voorkeuze of is mijn meisje echt compleet gestoord?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Haha hoe komt Mila erbij om rustig in slaap te vallen bij een hardrock band?! Ik zou er echt niet bij kunnen slapen ;)

CSI lijkt mij persoonlijk minder goed voor een klein kind. Veel te onrustig, begrijpen zal ze het toch niet.

Tja de mijne maakt het niets uit als ze zelf de stereo aanzet dansen doet ze toch wel. Ze is dan zo trots op haarzelf.

Nu met 13 maanden is ze fan van het zandkasteel

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    whahahaha. Slapen bij de Foo fighters. :) Idd smaken verschillen.

Fenna is dol op de teletubbies en kinderliedjes, dus ik herken het niet.

VInd het wel leuk eigenlijk. :)

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    hahaha, geweldig! :) :) :D :)
    hier is maik hellemaal weg van mooi wark.
    Dat is een drentse rock band. Als hij dat op tv of you totube ziet zit hij ook helemaal gefacineerd stil. Ik ben dol op rock muziek en wat zwaarder. Maar dit heeft hij vast van zijn vader. Zo zie je maar weer he?. En kinder liedjes zingen we ook wel maar op cd eigenlijk niet. Belle en het beest karaoke op youtube en andere waldisny enzo.
    Hij is een mamma`s poppie maar mooiwark wint het van mij. :rolleyes: ;)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm anne stond vandaag te dansen op Van Halen
    en ik kan 1 ding met allerlei zekerheid zeggen.. dat heeft ze niet van mij gehoord :)

niet dat ik zn muziek niet leuk vind hoor.. maar ik hou persoonlijk meer van harder.. OF alternatiever :)

en thuis hb ik eigenlijk altijd alleen de radio aan ipv cds.. dus daar hoort ze toch vooral eh.. mainstream dingen :)

laatst dat nummer van "return to joy division" was ze ook helemaal wild van :)

toch een kind van dr ouders :D

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje is gek op bon jovi an the cranberries. heeft ie echt van mij :D

groetjes, Miranda

7. Saskia78

en net gezellig samen gedanst op dreadlockholiday :)

daarna nog kwartiertje hoofd, schouders, knie en teen..
    en mama heeft haar workout wel weer gehad :)

8. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Hier een liefhebber van rock'nroll. Laatst hoorde hij Johny be good en de hele wandelwagen schudde mee omdat hij zo hard mee aan het schoppen en zwaaien was! Kinderliedjes geeft hij niks om, maar dat komt misschien nog wel. Hij heeft overigens een hekel aan het reportoire van Doe Maar.

Tv kijken we bijna niet samen. Huis op de prairie vind hij geweldig, maar de bold en de beutyful (help spelling) absoluut niet.

9. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Lol, mijn dochtertje was helemaal wild van Within Temptation .... Maar geen nood, inmiddels is na K3 nu KUS haar favoriet, dus er is hoop ;)

10. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Toen mijn zoontje nog klein was stopte hij met drinken als dat eo liedjes programma per ongeluk op tv kwam.. Ik ga heb vaak borstvoeding op de bank en dan ging de tv even aan en dat vond hij helemaal geweldig.. En ik heb dat echt niet gekeken/dat soort muziek geluisterd tijdens de zwangerschap ;)

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Haha hier is het lachen bij griekse muziek en bij nederlandse krijsen! Maar dan ook echt helemaal overstuur krijsen..... :confused:

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het is maar net wat ze gewend is van jullie waarschijnlijk , je hebt ook geen bumba opgezet toen ze nog in je buik zat lijkt me maar wel je eigen muziek geluisterd (en zij dus ook) ach is toch niet erg rock on girl!

13. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    heb je foo fithers toevallig wel eens aangehad vaak toen jij zwanger was?

Mijn vriend speelde heel veel toen ik nog zwanger was world of warcraft of hoe dat ook heet, entoen zei er was tot een maand of 4 a 5 sliep ze ook het betste(door de geluiden die bekend zijn denk ik) toen mich dat aan het doen was, dus wie weet komt het daardoor?

liefst gina

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wow zeg, dat begint al vroeg! Wat zou ze dan leuk vinden als ze in de puberteit komt? :confused: ;)

Onze tweede zoon zou het geweldig vinden, dat Jesse hield van heavy metal, omdat hij dat zelf ook speelt.
    Maar helaas voor hem, Jesse houdt gewoon van leuke kinderliedjes, en metal draai ik gewoon niet voor hem, dus geen idee of hij dat leuk vind.

15. Saskia78

ach die kinderliedjes gaan ze vanzelf leuk vinden :)

al hebben wij in oostenrijk bijzonder gelachen omdat anne dus ook tiroler muziek ERG leuk blijkt te vinden :)

dus toen we op de terugweg de kinderliedjes zat waren.. hebben we dat nog een paar uur op repeat gehad :)

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    joooooooodelaaaaaaaa hietiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee! 8)

17. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hier ook vooral hopsen en lachen op de muziek van papa's (ex)band hoor! ;) Kinderliedjes zijn okay maar metal met een lekkere beat is hier ook het meest populair. Maar goed, daar luisteren we zelf ook het meeste naar! Misschien houden onze kindjes niet zo van die 'weeige' muziekjes maar meer van een snel tempo?

Deel Deze Pagina