Moeilijk dat wachten....

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 10uss, Jun 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Hier van mijn kant ook even een update:
    Te horen gekregen van mijn cyclusanalyse dat alles goed is, ook het zaad van mijn vriend is helemaal goed gelukkig. Nu waren er alleen sporen gevonden van clamydia bij mij en daarom hebben ze vorige week een uitstrijkje genomen en daar heb ik gisteren van te horen gekregen dat deze positief is. :confused: De dokter vertelde dat er ook anti stoffen gevonden zijn dus waarschijnlijk heb ik het al langer bij me...
    Nu dus allebei aan de kuur, maar maak me wel ernstige zorgen nu!
    Moest vanmorgen bellen voor een vervolgafspraak in het ziekenhuis of we gelijk een kijkoperatie doen of eerst een hsg onderzoek... Maar nu komt het ............... kan 24 September komen! :confused: :confused: Ze zijn erg druk en de afdeling gaat ook nog verhuizen!
    Tegen die tijd zijn wij ook al 2 jaar bezig..
    Pfffffffffffff moet het soms wel van ver halen hoor om positief te blijven!
    Heb gelukkig veel steun aan deze site, doet me goed mee te lezen met allle "lotgenoten"

Groetjes 10uss

2. Niet meer actief

hoi meid
    jee vervelend zeg
    hopelijk heeft de chlamidia niet te veel aangetast
    balen dat je zo lang moet wachten zeg
    nu hopen op een wonder dat je miss in de tussentijd spontaan zwanger raakt ;)
    succes met wachten meid

3. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Dank je Caruli, en nu maar veel oefenen tussentijds misschien kunnen we hopen op een wondertje ;)

Groetjes 10uss

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Onze afdeling verhuist ook, wij moeten tot oktober wachten, of zit jij soms ook in Zwolle?

5. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Hallo Esther, ja wij zitten inderdaad ook in Zwolle!
    Ga straks nog eens bellen met ze... Het wordt waarschijnlijk toch een kijkoperatie en lijkt me niet dat ze dat in gebouw Z doen toch? Ga vragen of het niet eerder kan plaatsvinden, proberen kan geen kwaad, zie het niet zitten om 3 maanden te wachten in onzekerheid. Snap niet waarom het allemaal zo lang moet duren, de afdeling is met de verhuizing maar 2 weken dicht.

Groetjes 10uss

6. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Nou ik heb net gebeld met het ziekenhuis en de assistente vond het ook wel een beetje raar, dat ik pas over 3 maanden terug kan komen om over een kijkoperatie te praten. Dan zouden we het nog moeten plannen en dan ben je zo weer 5 maanden verder...
    Nu wordt ik donderdag gebeld door de dokter op het telefonisch spreekuur en ga ik vragen of de kijkoperatie gewoon kan doorgaan, ik zie het namelijk niet zitten om al die maanden in onzekerheid te zitten.

groetjes 10uss

7. Niet meer actief

spannend meid
    hopelijk word je eerder geholpen
    wachten is een ellende :(

Share This Page