18 dage over tijd. test nega wat nu?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovecouple, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ik ben 18 dagen over tijd. mijn cyclus is altijd gewoon 28 dagen. voel me sommige dagen slecht en moe maar niet kunnen slapen, vaak plassen, dikker worden qua buik en borsten, heb deze week al 3 keer ge test maar steeds negatief. wat kan ik nu het beste doen? Nog even af wachten of toch maar de huisarts belllen?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hoelang ben je al gestopt met de pil?

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Als je na 18 dagen nog geen positieve test in handen hebt, ben ik bang dat je niet zwanger bent, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Het kan zijn dat je een latere eisprong hebt gehad, toch zwanger bent en dan binnenkort een positieve test hebt.
    Het kan zijn dat je deze cyclus geen eisprong hebt gehad en een cyclus overslaat, dan zou je over 2 weken weer je nieuwe NOD hebben.

Ik denk niet dat het veel nut heeft om naar de huisarts te gaan. De meeste huisartsen zeggen dat je moet afwachten. Als 3 maanden niet ongesteld bent geworden, gaan ze pas bloedonderzoek doen. Of als je een jaar bezig bent om zwanger te raken, gaan ze verder kijken. Daarvoor heeft het vaak geen zin om naar de huisarts te gaan.

Groetjes Saskia

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ik ben nu bijna 8 maanden bezig om zwanger te worden. en ik heb daarvoor tussen de 3 en half... 4 jaar de pil geslikt

5. Deb26

Deb26 Bekend lid

Oct 3, 2006
    626
    0
    16
    Ik zou toch even voor de zekerheid de dokter bellen.

6. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Ik zou als ik jou was ook een afspraak maken met de huisarts. Ik ben ook nog nooit zoveel overtijd geweest en mijn testen zijn ook steeds negatief. Ik ga morgen ook naar de huisarts en wil ook een bloedonderzoek. En als je rond kijjkt op het forum zijn er met ons nog veel meer. Er was zelfs één die pas op dag 17 positief teste en ik ken zelfs iemand die pas na 20weken positief teste (dat is wel uitzonderlijk hoor). Ik laat je wel ff weten wat mijn huisarts zegt!

7. Niet meer actief

Dat is inderdaad wel uitzonderlijk, want dan heb je in een normale zwangerschap geen eens hcg meer in je urine.

Heel veel succes allemaal en ik hoop dat de dokter jullie wilt helpen.

8. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Volgens mijn huisarts kunnen wij niet zwanger zijn omdat we negatieve testen hebben. Ik moet een echo van de onderbuik laten maken. En dat terwijl ik in mijn hele leven nog nooit overtijd ben geweest! Afwachten maar weer. Oja ze zei dat het tegenwoordig steeds vaker voorkomt dat vrouwen cystes op de eierstokken hebben. Ik zou als ik jou was gewoon naar de huisarts gaan en een bloedtest of ander onderzoek vragen. Of ben je wel vaker overtijd geweest? Of onregelmatige cyclus?

9. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Hallo!

Ik heb ook hetzelfde! Ben ook bij de dokter geweest en ik moet volgende week naar het ziekenhuis voor inderdaad een echo! Hij zei ook dat het een hele kleine kans is op zwangerschap! Ga er dus ook maar niet meer van uit! en laat die echo op me af komen!

Succes allemaal!

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    hoi dames,

ik heb idd ook mijn huisarts gebeld moet morgen ochtend even langs komen.. Omdat ik 2 weken geleden een test heb gedaan die Positief aangaf.. mar mijn streepje trok weg.. zit er een fifty fifty kans op zijn mijn huisarts assistent.. dus afwachten wat die morge zegt.. De assistent zij dat het mischien wel zo kan zijn maar dat mijn lichaam nog niet genoeg hormonen heeft aangemaakt om het te kunnen zien

11. Deb26

Deb26 Bekend lid

Oct 3, 2006
    626
    0
    16
    Succes! Hoop dat het toch nog positief is..

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ben je al bij de huisarts geweest, en weet je al meer? Laat je het even weten?

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi dat was ik :)

en waarschijnlijk maakte ik te weinig hcg aanmaakte om waar te nemen is urine.

14. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    hoi dames.. ben vanmorgen even bij mijn huisarts geweest.. hij zei ook dat hij het raar vond dat mijn test eerst posi was en toen nega.. hij kon mij geen antwoord daarop geven waarom dat zou kunnen zijn... hij zei ook dat mijn lichaam idd nog niet genoeg HCG aan heeft gemaakt om het te laten zien in mijn urine.. Ik heb voor 11 juni een afspraak voor een echo dan weet ik het helemaal zeker.. tot die tijd.. afwachten.. en wachten of ik ongesteld word... Vandaag 20 dagen over tijd. spannend

15. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Waarom heeft hij dan geen bloedtest gedaan?
    Dan had je veel sneller antwoord gehad..
    Nu moet je nog zo lang wachten!

16. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    nou de dokter zei dat je met bloedprikken er achter komt hoeveel HCG er in je bloed zit en met een echo heb je meer zekerheid.. vandaar dat hij gekozen heeft voor een echo

Share This Page