"heel weekend klussen" haha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoopy1983, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Misschien een beetje offtopic maar wist ook niet zo goed waar ik het moest neerzetten maar vond het wel grappig en wilde het even met jullie delen :D
    Was gisteravond bij vrienden van ons op bezoek en we hadden het erover wat we gingen doen het weekend waarop we als antwoord kregen:
    We hebben echt een heeeeel leuk weekend in het vooruitzicht we mogen het hele weekend "klussen" (en ze bedoelde het sarcastisch)
    Gek genoeg moest ik niet aan een hamer en een zaag denken zoals jullie zullen snappen hihi, best erg dat ik bij het woord klussen alleen maar aan iets anders denk :)

Sorry verder niets met zwanger worden te maken maar vond het wel grappig ;)

Liefs snoopy

2. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Inderdaad erguhh grappig :)

3. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) heel herkenbaar! Het woord 'klussen' heeft bij mij ook een hele andere betekenis gekregen ;)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Haha heel herkenbaar!

Ik had laatst ook zoiets. Ik zat flink te gapen op mijn werk en mijn mannelijke collega vroeg of ik en lief tot 's avonds laat hadden zitten klussen. Ik werd knalrood tot ik snapte dat hij het natuurlijk over onze verbouwing had :oops:

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, hier hetzelfde hoor. Vriend van ons heeft een bouwbedrijf en verzucht nog wel eens dat 'ie het zo ontzettend druk heeft met klussen :)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wacht maar tot iemand voor zijn/haar verjaardag een klusbon vraagt ;) (zo eentje van de Karwei/praxis) :D

Deel Deze Pagina