Misschien een beetje offtopic maar wist ook niet zo goed waar ik het moest neerzetten maar vond het wel grappig en wilde het even met jullie delen Was gisteravond bij vrienden van ons op bezoek en we hadden het erover wat we gingen doen het weekend waarop we als antwoord kregen: We hebben echt een heeeeel leuk weekend in het vooruitzicht we mogen het hele weekend "klussen" (en ze bedoelde het sarcastisch) Gek genoeg moest ik niet aan een hamer en een zaag denken zoals jullie zullen snappen hihi, best erg dat ik bij het woord klussen alleen maar aan iets anders denk Sorry verder niets met zwanger worden te maken maar vond het wel grappig Liefs snoopy
Haha heel herkenbaar! Ik had laatst ook zoiets. Ik zat flink te gapen op mijn werk en mijn mannelijke collega vroeg of ik en lief tot 's avonds laat hadden zitten klussen. Ik werd knalrood tot ik snapte dat hij het natuurlijk over onze verbouwing had
Haha, hier hetzelfde hoor. Vriend van ons heeft een bouwbedrijf en verzucht nog wel eens dat 'ie het zo ontzettend druk heeft met klussen