Hallo andere moeders Onze dochter loopt sinds een paar weken fanatiek achter haar baby walker. Eerst wilde ze nooit sokken/slofjes aan, maar sinds dat ze loopt moeten we wel, want anders glijd ze over de gladde houten vloer hier uit. Nu heb ik van oxxy roze leren slofjes/schoentjes gekocht maatje 17. Past perfect, ze krijgt ze niet zomaar uit. Maar de zooltjes slijten behoorlijk, ben dus erg benieuwd hoe lang ik hiermee kan doen. Hebben jullie ervaringen met wat juist wel of niet fijn is als de kleintjes net gaan lopen? Ze loopt alleen binnenshuis.
Hier ook leren (klomp)slofjes. Heb ze hier bij de schoenmaker vandaan. Lijken hard te slijten, maar ze loopt er nu al twee maanden op en nog steeds gewoon heel (terwijl ze er soms ook buiten op loopt). Verder liepen ze hier thuis ook op gewone slofjes of sokken, wel wat gladder, maar wenden ze snel genoeg aan.
Het is juist heel goed om op blote voetjes te lopen, want dan worden juist alle voetspiertjes optimaal gebruikt, dat is met schoenen niet. Pas als ze echt goed, zelfstandig lopen kun je ze schoenen aan gaan geven.
sinds een week of 2 doe ik zn leren slofjes idd meestal uit en zn sokjes ook omdat hij aan het stappen is en heeft met blote voetjes veel meer grip.
hier 3 maten aapies gehad en nu oxxy. nog niks versleten hoor, hooguit de neus wat afgeschaafd door het kruipen. maar vaak ook gewoon op zn sokken tegenwoordig en buiten zn schoenen gewoon...
In de zomer blote voetjes en in de winter anti slip sokjes van falke. Gaat allebei lang mee en is idd goed voor de ontwikkeling van de voet .