Hoi! Chloé slaapt nu bijna de hele nacht door (tot 5.30/ 6.00), maar we willen graag het ritme een beetje veranderen.. i.p.v. de laatste voeding om 23.30 bijvoorbeeld rond 21.00/ 22.00. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
ik vind wat jullie nu hebben wel een goed ritme,wou dat mijn zoontje zolang doorsliep! maar goed dat was niet jullie vraag je kan proberen om het elke dag een kwartiertje te vervroegen,zodat ze er aan went...
Aan een slaap ritme kan je weinig veranderen volgens mij. We hebben van alles geprobeerd, maar als ons meisje genoeg had geslapen, dan was het zo. Eerder voeden, later voeden, langer ophouden overdag enz. Niks hielp. Het komt vanzelf. dan slapen ze ineens door tot later in de ochtend en sommigen blijven vroege vogels.....
als je haar laatste flesje wilt vervroegen kan je het beste om de 2 dagen het flesje 15 eerder geven! bouw het wel op zodat Cloé er aan kan wennen. Zo hebben we dat ook gedaan. Maar let wel dit heeft niks te maken met slaapritme, alleen het afbouwen van haar laatste nachtfles. Als je zeker weet dat ze het niet meer nodig heeft kan je het proberen. en ja ach als ze wel hongerkrijgt merk je het vanzelf wel snachts Succes meid!