Moeilijk doen om een adres!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door San1984, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik snap niet wat het krijgen van credits van je schoonzus te maken heeft met het sturen van een geboortekaartje naar de halfzus. Of eigenlijk snap ik helemaal niet wat bovenstaande te maken heeft met het uitzoeken van een adres. Wat een drama maak je er van joh!

2. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ts: Zo te lezen ben je in een vervelende familie situatie terecht gekomen. Hoe dat komt maakt niet uit MAAR als ik jouw was zou ik of zorgen dat je man het regelt en je erbuiten houden en heel duidelijk zijn naar je man dat je hier niet meer tussen gaat staan. Of als je man het niet wilt regelen en jij ook niet helemaal niet regelen, dan maar geen kaartje. Niet jouw probleem. ook tegen je man zeggen dat je er niet meer tussen wilt zitten.

Wij kunnen niet beoordelen wie wat of waardoor het fout is gegaan. Dat weet jij het best. Neem er afstand van of los het op!

3. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Het probleem ligt toch bij ts en haar man? Als ze het adres niet via via krijgen, dan moeten ze zelf actie ondernemen. Zij willen een kaartje sturen toch? Vind het een beetje gezeur eigenlijk. Je stuurt wel of geen kaartje. Als je het wel wil, dan moet je het ook zelf regelen.

4. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Mijn hemel zeg, waar je met jouw termijn van je zwangerschap, zin in hebt om je druk over te maken. Je bent 37 weken zwanger! Ik denk dat je je energie wel ergens anders voor kunt gebruiken!

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als je de rest van mijn reacties leest zie je dat ik dat ook zeg. ;)

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    Tja, wie doet er nu moeilijk?

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Lief dat je het uitlegt hoor. Maar eigenlijk is het niet relevant voor het 'probleem'.
    Dit zijn volgens mij de opties:

A: je wil per se uit beleefdheid een kaart sturen en bent dan ook zo beleefd om de halfzus zelf om het adres te vragen.
    B: je besluit mensen die drama veroorzaken in je leven uit te sluiten en verstuurt niet uit beleefdheid een kaart.

Ik ben het eens met de andere dames, ingewikkelder is het niet. Het probleem creëer je in mijn ogen toch echt zelf.

8. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Ik zag het idd. Raakte een beetje geïrriteerd om dit gebeuren (niet jouw mening btw). Hoe moeilijk kan een mens het zich maken...

9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ze is al verhuisd, maar jou geen adres gestuurd?

Nou, dat is dan duidelijk, dan wil zij geen contact en hoef je ook haar geen kaart te sturen....

10. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    Heel vervelend wat je mee hebt gemaakt, maar gelukkig is je relatie met je man nog goed en zijn jullie niet uit elkaar door zijn familie. Ik snap best dat het allemaal teveel wordt omdat dit dan voor jou de druppel is.

Als ik je een tip mag geven, koppel het terug aan je man. Laat hem of contact zoeken met zijn zus of ervoor kiezen dat hij geen contact wilt en dan ook geen kaart sturen. Het is jullie leven en jullie wonder waarbij jullie mogen kiezen met wie je dit wilt delen. Mochten jullie het contact willen herstellen dan zou ik zeker het akkevietje met de vorige geboortekaart bespreken en niet doen alsof je neus bloed. Want daar bouw je spanning mee op en uiteindelijk gaat het dan mis.

Ik snap wel aan de ene kant dat schoonzusje niet het adres van haar zus wilt geven. Ik zou als ik halfzusje was ook zoiets hebben van als je contact wilt dan moet je maar bellen. Aan de andere kant denk ik weer van wel kinderachtig, het is haar eigen broer die haar adres wilt met goedbedoelde bedoelingen om haar ondanks het weinige contact toch op de hoogte te betrekken bij jullie gezinsuitbreiding.

Ohja als zij zo een hekel aan jou heeft zoals hoe ik het begrijp, waarom wil je dan nog een kaartje sturen? Iemand die mij zou haten zou ik geen contact mee willen of in contact laten komen met mijn kinderen.

11. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    ik ben ts niet maar ik wil hier graag even op reageren. Mijn schoonfamilie heeft ook een hekel aan mij. Maar ik stuur hun ook een kaartje ondanks ik persoonlijk vind dat ze het niet verdienen. Maar dan misgun ik mijn kindje en vriend daarmee ook. Dat is ook de rede waarom hun wel kaartjes krijgen. Zo ook misschien voor ts.

12. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Tja ik dacht dat ik wel iets aan mijn schoonfamilie zou hebben, maar niets is minder waar. Heb ook al geen contact meer met mijn eigen familie (ouders en broertjes). 5 jaar geleden bewust voor mijn man en zijn dochters gekozen en met zijn oudste dochter heb ik alleen maar ellende/ruzie mee.

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ts ik bedoel dit absoluut niet lullig....
    Maar als je met zoveel mensen ellende hebt, ligt het dan niet gewoon aan jou ? (Ondanks je het beste met iedereen voor hebt)

14. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Zwangerschaps hormonen kunnen de boel ook erger maken. Probeer pragmatisch te denken. Zo maak je het jezelf t makkelijkste. Geef desnoods alle enveloppen voor de mensen die hij een kaartje wil sturen aan hem. En laat het verder los.

Deel Deze Pagina