Een beetje kijkend naar het "bezuinigings topic" en de antwoorden die daarop volgden, waar heb jij vandaag op bespaard? Ik had 2 dozen stofzuigerzakken voor de prijs van 1 bij Blokker!
Niet vandaag, maar afgelopen donderdag; een stellingkast van 41,99 nu voor 23 euro en kreeg op diezelfde dag 10% korting bij de plaatselijke verf en behangwinkel op een product die ik had besteld en die, toen ik nog even de winkel doorliep, toch in een grotere verpakking op voorraad bleek te zijn. Kreeg ik de grotere verpakking mee met 10% korting. Vond ik erg aardig.
Mag het ook gister zijn 6 shirts van Chasing voor 40 euro voor mijn man ( normaal 35 Euro per stuk ) Voor mijn zoon 8 shirts van name it en tumble en dry voor 28 euro Voor mijn dochter 4 shirts 1 rok 3 vesten 1 broek van nono tumble en dry en name iT voor 45 euro Heb mezelf gister met de restanten markt een eurootje of 200 bespaard :d
80% korting op de restanten markt gister :d winkeltje waar ze alleen maar merk kleding voor kinderen verkopen :d was enorm blij toen ik ze zag hangen in de juiste maat voor mijn kids :d
Vandaag een bumbo stoeltje met tray voor 10 euro gescoord, inclusief riempjes (nieuwere versie) kwam m bij toeval tegen op een verkoopfb pagina. Die kon ik niet laten staan. Was ook nog de juiste kleur.
Hier was een tijdelijke schoenenwinkel, die restanten van een andere schoenenwinkel verkocht. was nu de laatste week. 3 paar voor 15 euro dus ik heb zelf nieuwe enkellaarsjes, vast voor de herfst/winter en zoon en dochter een paar nieuwe schoenen was wel een meevaller, al zeg ik het zelf,
eergister 4 mooie prentenboeken voor 90 cent bij de kringloop en morgen een houten keukentje via mp voor een tientje. I love tweedehands!
Ik moest een reserve shirt voor mijn dochter hebben voor op het kdv. Zo eentje die 9 van de 10 keer in het mandje blijft liggen tot ze naar de volgende maat gaat . Eentje gevonden voor 1,86. En zometeen ga ik ook even hamsteren. Ik heb nog steeds een keer gratis bezorgen tegoed van de AH, mooie gelegenheid .
3 spijkerbroeken voor de oudste, 2 tshirts voor de oudste en 1 tshirt voor de jongste voor 40,- ipv 60,- (Ter Stal) bij de broeken mocht ik gratis tshirts uitzoeken en ik had 5,- aan punten gespaard. Stoere nieuwe schoenen voor de oudste voor 10,- (Deichmann, de Duitse van Haren) 2 Mario Kart auto's voor 9,58 ipv 20,- (Kruitvat, alvast voor sinterklaas)
Houten treintje, brandweerwagen, bus, ziekenwagen en politieauto (passen op brio rails maar hebben geen magneet) voor 50 pence per stuk. Dan nog een autootje en raceautootje voor 30 pence per stuk. Kan niet klagen en kinderen zijn blij dat ze zo veel speeltjes hebben gekregen.