Ha allemaal, Ik ben nu 5+4 weken zwanger van ons eerste kindje. Het was een lange weg (onverklaarbare onvruchtbaarheid)en hebben uiteindelijk IUI gedaan. De eerste 2 IUI’s zijn niet gelukt, maar de 3e nu dus wel. We zijn ontzettend blij en het is super fijn om te weten dat mijn lichaam wel weet hoe het moet, maar ik ben zo bang dat het misgaat of niet goed zit. Zo heb ik bijvoorbeeld niet tot nauwelijks last van kwaaltjes. Ik ben snel buitenadem en wel moe maar verder helemaal niks. Wel zijn mijn tepels af en aan gevoelig (verschilt met de dag) maar geen gevoelige borsten of misselijkheid. Ook heb ik continu steekjes onderin de buik, geen pijnlijke krampen, maar steekjes. Is dit herkenbaar voor iemand? Mijn testen zijn duidelijk positief met mooie donkere strepen.
Maar je noemt nu toch heel wat kwaaltjes op, lieve meid? Ik snap het. Het is zo super onzeker allemaal nog. Je hebt nergens grip op en dat is moeilijk, want je wil niet kwijtraken waar je zo lang op gewacht hebt! Dus ik snap dat je bevestiging zoekt van je lijf. Echter, 5+4 is nog zó vroeg en héél veel vrouwen hebben met deze termijn nog geen kwaaltjes. Dit is echt normaal, en hoeft helemaal niet te duiden op een slechte afloop. ❤ Wanneer heb je je eerste echo?
Dat is ook waar, maar het blijft zo onzeker! En kan dat maar moeilijk loslaten. Ik heb over 10 dagen een eerste echo. Dus dat is fijn dat het al zo snel kan, door ons IUI traject.