Ik vind het maken van loombands erg leuk om te doen maar ik draag ze niet. Wie weet n goed adresje waar ik mn bands naar toe kan sturen en dat ze terecht komen in een arm land waar ze uitgedeeld kunnen worden in bijv n weeshuis?
Bovendien is t dan nog leuker om te maken omdat je weet dat je er straks kindjes blij mee zal maken!!!
Leuk initiatief, ik lees mee!! vind het ook heerlijk om te fröbelen met die stiekies maar ga er niet mee lopen. ( maakte een uitzondering met wk )
Het zou leuker zijn als je die setjes naar een weeshuis toe stuurt...zodat die kinderen zelf de armbandjes kunnen maken...
Gods Golden Acre Is een geweldig weeshuis in Zuid Afrika. Zelf geweest en vrienden gaan volgend jaar weer. Dan is de rage allang voorbij en ik weet zeker dat ze graag alle materialen mee willen nemen om daar de kinderen te leren hoe je zulke leuke bandjes maakt.
Ja dat begrijp ik Omdat ik t maken van loombands leuk vind heb ik inmiddels al een flinke collectie zodoende ontstond mijn idee. Toch zonde dat ze hier thuis liggen te niksen terwijl ze kindjes blij kunnen maken?
Dat is echt heel leuk om volgend jaar alle loomborden en elastiekjes mee te nemen. Geen hond die er hier dan nog naar omkijkt wss
Mijn man zegt net dat in september weer studenten van Windesheim (Zwolle) er naar toe gaan. Misschien een idee om de stagebegeleider te mailen? Ik kan wel even kijken of ik daar achter kan komen.
Anders ken ik deze mensen goed.. https://www.facebook.com/profile.php?id=100003728693256&fref=pb&hc_location=friends_tab