Wie o wie kan mij eens helpen met leuke sets te showen met lichte bruin/beige/zand tinten. Ik heb een lichte huid het kan dus snel flets worden. ik zoek eigenlijk hoe leuk te combineren, maar bijv spierwit is voor mij weer lastig en ik wil van zwart af. wie helpt
Ik heb toevallig van het weekend bij cotton ... (hoog catharijne) veel beige tinten met wit zien hangen. Moet bekennen dat ik er zelf eigenlijk altijd voorbij loop omdat het mij dus ook vaak flets maakt.
Misschien Pinterest? Ik heb heel veel nude tinten in mijn kast maar ik heb een olijfkleurige huid met neutrale ondertoon dus ik heb zowel koele als warme tinten die me goed staan. Dit is wel lastig uit te leggen maar je moet idd oppassen dat je het je niet flets maakt. Anders je goed laten adviseren in een winkel?
Rossig helaas, maar verf het met een warme tint bruin, wel bleke huid.. ik moet echt wel de warme tinten hebben.. zoek dus leuke outfits met de herfstkleur maar wel meer de bruintinten
Bij de kleine schobbejak hebben ze veel warme tinten, misschien staat er iets tussen die je leuk vind? Het is wel een aparte stijl
Ja had ik al gekeken, lastige vind ik dat het vaak buitenlandse winkels zijn.. Eigenlijk kan jij dus alles aan
Vanilia heeft ook wel vaak een collectie met lichte tinten. Ik herken wel wat je zegt, ik vind het ook mooi, maar het is moeilijk om de juiste kleur te vinden die niet flets maakt.
Ja ik zou bijv een cognac kleur direct in mijn gezicht moeten bijv een blouse en dan een lichter iets eroverheen? Daar zit ik dus mee.. Ik vind een spencer met blouse ook leuk maar een lichte blouse en dan zwarte spencer of licht beige dat gaat al niet..
Een diep donker bruin met creme kleurig kleding stuk maakt zelden flets bij Rossige en warme ondertonen. Wanneer het te veel matcht betreft kleur zal je er in weg vallen en dus flets worden. Vooral flinke uiterste zoeken en dan kom je een heel eind denk ik. Voorbeeld foto van een combinatie die vaak wel goed werkt bij mij (ook rossig en lichte huid ).
Ja dat idd, cognac kleur staat mij wel goed en dan idd misschien een crèmekleurige blouse ofzo. Ik moet ook een donkere bruintint hebben. Waar haal jij dan bijv die kleuren? En kleding?