Wij hebben de zoo besteld voor onze dochter voor Sinterklaas. Nu krijgt ze van andere familie ook nog cadeautjes en wil eigenlijk wel wat extra dieren bij de dierentuin. Er zijn nml losse diertjes te koop die je kunt toevoegen aan de set. Online zijn ze vrij lastig te vinden. Heb nog niet in de winkels gekeken, maar vroeg me af of iemand enig idee heeft of deze diertjes gewoon los in de winkel te krijgen zijn? Wij hebben hier een intertoys en bartsmit.. Op hun site staan ze in ieder geval niet.. Doe er voor de duidelijkheid even een bijlage bij over welke playset ik het heb..
en 1 van de losse diertjes.. Er zijn er 10 in totaal.. krokodil tijger zeehond dolfijn neushoorn beer gorilla olifant struisvogel pinguin
Ik heb ze gisteren bij de makro gezien. Daar hadden ze verschillende beesten. Maar ik weet niet of jullie aan een pasje kunnen komen. Verder heb ik er eigenlijk nog niet zo op gelet.
toys xl heb ik er laatst al wat gekocht. In de winkel kun je gewoon uitzoeken welke je wilt zag al dat via de website je geen dier kan kiezen en dus willekeurig ene diertje gestuurd krijgt.
Makro idd! Daar heb ik ze gekocht. In onze set zit overigens de gorilla erbij ipv dat kleine aapje. Ik heb ze bij de intertoys en Bart Smit nog niet gezien.
Oh en het blijkt dat er ook bijpassende boekjes (met 1 figuur) en de safari auto ook bij de Zoo talkers hoort.
Makro. Daar heeft m'n moeder een pasje van. Weten jullie wat ze daar kosten. Online is idd niet zo handig en zit je weer met verzendkosten. Heb wel een site gevonden waar je gewoon een dier kan kiezen en je dus niet willekeurig 1 krijgt toegestuurd. Vind ze wel duur trouwens 5,40 per diertje. Of een set van 4 voor 20 euro.
Mocht er nog iemand tips hebben lees ik ook mee. Net de zootalkers gehaald (voor kerst al snapt mijn 7 maanden oude dochter van zowel kerst als de dierentuin vast nog weinig). Wat is 'ie leuk! Bij de kruidvat ja, was dat een aanbieding? Ik heb ze hier niet gezien?