hallo allemaal. sinds een week kan onse dochter moeilijk savond in slaap komen heeft flesje gehad schoonluijeren. ik weet echt niet wat ik moet doen ? als ik haar op me arm heen en weer wieg en zachtje liedtje zingt valt ze in slaap maar als ze in haar bedtje ligt gaat ze heel hard huilen?kan dit door tandtjes komen of iets anders? snacht slaap ze veders door. en voor heen viel ze gelijk in slaap.
het kan misschien zijn dat ze ineens beseft dat mama wegloopt als ze in bedje ligt. Gebeurt vaker hoor, zulke fases. Wat hier wel hielp was nog een beetje rommelen op dr kamertje, dus wat opvouwen ofzo. Dan hoorde ze dat ik er nog was en dat stelde gerust.
misschien dr bedje even voorverwarmen met een kruikje zodat ze niet in een koud bed terecht komt zo van je warme arm af waardoor ze weer wakker schrikt? Werkt hier altijd Liefs
Irem heeft hier ook last van sinds 2 weken, terwijl ik haar voorheen gewoon wakker in bed kon leggen kost het nu meer moeite. Ik zing een liedje met haar tot ze bijna slaapt en leg haar dan in bed terwijl ik doorzing, haar instop etc...dan blijft ze meestal rustig omdat ze al slaperig is, maar valt ze wel zelf in haar eigen bedje in slaap.