Neus snuiten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoopy1979, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi,

Even een luchtig onderwerp hoor, kan ik wel even gebruiken ;) .

Vanaf wanneer konden jullie kindje hun neus snuiten? Sinds een paar weken doet Eva dat dus als ik haar neus wil afvegen. Ze doet het tegenwoordig ook al al ik 'neus zeg, want dat zeg ik altijd als ik haar neus wil afvegen. En ze doet het ook in bed, laatst hoorden we het via de babyfoon. Dat is wat minder dus ;).

Het is wel erg makkelijk verder, voorheen gebruikten we best veel het neuspeertje, maar dat is dus niet meer nodig. Maar ik vind het zo snel! Ik sta er telkens weer verbaasd (en trots, haha!) bij te kijken. Geen idee of het snel is hoor, maar ik vind van wel, ik vind haar nog zo klein om het bewust te doen ;). En ze doet het echt bewust, als wij nu zeggen 'nog een keer snuiten', dan doet ze het ook.

groetjes,
    Snoopy

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter is 2 weken ouder dan de jouw en kan het ook al. Sinds ze zelf haar neus kan snuiten is neus poetsen veel makkelijker en ze gilt niet meer. Dochter snuit ook haar neus aan onze truien dus dat is iets minder fris ;)

Ik heb altijd begrepen dat ze het pas met een jaar of 2 kunnen, dus hebben wij 2 slimme tantes :)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Jesper doet het ook al sinds een paar maanden. Vond het ook heel knap eigenlijk, maar ja, eigenlijk vind ik dat wel van alles wat hij doet haha. Minder is dat hij idd ook zijn neusje snuit aan sokken en knuffeltjes die in de buurt liggen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha Suus, herkenbaar hoor, alles wat je kind doet is natuurlijk knap :). Maar daarom vroeg ik me dus ook af of het ook nou echt knap is of niet ;). Ik ga echt niet aan andere ouders vragen: 'En, snuit jouw zoon/dochter zijn/haar neus al?' :) Altijd handig zo'n forum! En leuk om te lezen dat er nog meer 'knappe' kindjes zijn ;).

En Eva heeft ook nogal de neiging om in alles wat haar neus raakt haar neus te snuiten, dat is wat minder inderdaad. Denk ook dat ze in bed in haar knuf haar neus aan het snuiten is. Maar aan haar hoeslaken te zien ook wel gewoon in het hoeslaken zelf ;).

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    @snoopy: haha, hier ook hoor aan het hoeslaken. Doe er vaak elke dag maar een schone omheen, ziet er zo vies uit.

Maar ik snap je wel hoor, ik vind het ook heel knap en had niet verwacht dat ze dat op deze leeftijd al zouden snappen.

Deel Deze Pagina