Ik kan de topicnaam niet meer aanpassen, maar ik wil graag weten of jullie zouden kiezen voor de naam REVI of RAVI.
ik vind Ravi het best passen. misschien nog een optie: Colin/Collin? ook makkelijk uit te spreken voor de oldtimers
Ravi, stond ook op mijn lijstje .... maar eigenlijk vind ik het nietnzo mooi klinken bij kenji. Ik denk door allebei die i op het eind.
Kenji en Revi vind ik mooier bij elkaar passen. Ravi en Revi vind ik beide wel aardig. Ik hoor dan liever Devi.
Colin, vindt mijn man niet mooi. Ik denk toch dat het Revi gaat worden. Maar we hebben nog even de tijd haha.
hier heet het (nieuwe) buurjongentje Rezz, moest er eerst even aan wennen maar vind het eigenlijk wel een hele leuke naam
I rest my case. Nee sorry, flauw, maar niet mijn naam, Rezz.. Alle andere suggesties zijn het hem ook niet hoor.
tis ook nooit goed bij jou he Nee jullie namen zijn heel leuk dus ik zou ook niet verder gaan zoeken en gewoon een keuze maken tussen die 2.
Nee ik ben niet snel tevreden, mag het ja?! :x Maar inderdaad, het zal wel tussen die 2 namen gaan, of we moeten een nóg veel leukere naam tegenkomen. We hebben tenslotte nog even de tijd.