Hallo iedereen, Mijn vriend en ik zoeken een jongensnaam. We houden allebei wel van aparte namen, maar we willen graag een naam die niet te lastig is om uit te spreken of te schrijven. Hieronder een aantal namen die op ons lijstje staan/ die we mooi vinden. Alleen zijn we er nog niet helemaal over uit en zouden we graag meer ideeën willen horen in de richting van de namen die we al hebben. Sven, Kjeld/ Kjell, Aiden, Thijmen, Wouter, Mathias/ Matias, Morten, Steven, Rowen. We willen absoluut geen top tien/ populaire naam. Ook al vinden we sommige namen in de top tien best mooi hoor, maar we zoeken iets origineels/apart. Willen jullie met ons mee denken? Dat zouden we erg waarderen, we hebben al wat namen sites afgezocht, maar op den duur is het lastig om door de bomen het bos nog te kunnen zien! Alvast bedankt!
Moeilijk is het he... je blijft toch vaak twijfelen. Wat soms goed kan helpen is de naam + achternaam een paar keer hardop uitspreken en opschrijven. Zo hoor/zie je ook of er geen rare combinaties ontstaan en of het 'lekker bekt'. Als aanvulling op jullie namen: Kai Tygo Tristan Veel succes!
Dat is best een goede tip, tot op heden hebben we ons eigenlijk alleen gericht op een voornaam, terwijl we ook een tweede naam willen, en ook nog niet elke naam met de achternaam hebben geprobeerd. Dus dat gaan we ook eens doen! Zowieso let ik zelf erg op initialen. Een kennisje van mij heeft een dochter, pas een paar dagen na de aangifte kwam ze erachter dat de initialen van dochter L.S.D. bleek te zijn , en zoiets wil ik wel voorkomen! Wat betreft jouw aanvulling: Kai - hond van een vvriend van ons heet zo. Vind het ook een leuke naam, maarja, zie er dus steeds de hond van vriend erbij Tygo - twijfel twijfel, ik leg 'm eens voor bij vriend Tristan - Is geen kanshebber. Kende ooit iemand met die naam, heb negatieve associatie ermee. Dank je wel voor het meedenken!
Dank jullie! @ Elltjo: in jouw lijstje staan er wel wat die ik even meeneem @ bosi: de hond van mijn tante heette Pelle Bedankt voor jullie input hoor! Enne, nog meer ideetjes zijn altijd welkom hoor!
Zeker een leuke naam, was alleen een gruwelijke drama tante en moet steeds aan haar bij die naam denken. @Elletjo: weer wat uit jouw lijstje over genomen. @Ellen: Viggo en Ivan vind ik wel leuk, maar vriend moet bij Ivan aan Ivan de verschrikkelijke denken, en Viggo vind ie gewoon niets. Lastig stel zijn wij ook he! Nog best lastig om origineel te zijn! Ik sta nog steeds open voor meer suggesties!
Oops, beetje late reactie, sorry! Ivar vind ik een super naam! Alleen heeft een kennisje van mij een rat met de naam Ivar. Maar kennisje zullen we niet zo vaak gaan zien, dus een twijfel gevalletje. Thanks!
Gian Boaz Tibo ( r ) Tobias Lars Thymen Cas Collin Steven Ralf Gilles Julius Iwan Duncan Justo Mason Marlo Marlin Yesson Jurre Jurian Daniel
Hey meiden, Super! Zitten leuke namen bij! Nu vriend weer eens porren voor overleg, want hij heeft minder haast met het zoeken naar een naam dan ik, blijkbaar!