Ik overweeg om 1 dag minder te gaan werken, dit zal dan betekenen dat mijn dochters die dag lekker thuis kunnen zijn en er dus 1 dag bso / Kdv afgaan. Oudste is net 4 en jongste 2. Ze zullen dan maar 1 x id week naar de bso en Kdv gaan. Ik vraag me af of dat niet te weinig is om goed te wennen of thuis te voelen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
hier is z ook van de 2 naar de 1 dag gegaan en hier is alleen het afscheid ff moeilijk daarna speelt ze altijd met plezier. Als leidster vind ik 1 dag vaak te weinig maar als moeder net goed genoeg Het ligt echt aan je kiddies zelf
mja onze kdvjuf zei altijd.. dat met die hele kleintjes je beter meer dagen kunt doen. dat went makkelijker maar 2-jarigen is dat wellciht anders.. dat zijn tenslotte echt geen babies meer en begrijpen ook wel wat. en de bso.. tja wij doen ook maar 1 middag en dat bevalt dochterlief prima. ze heeft er meer vriendjes/vriendinnen dan op school.
allebei onze kids gingen/gaan maar 2 ochtenden naar KV. is bij de oudste (nu 4) prima gegaan. Alleen bij beiden is het redelijk dure opvang want allbei slapen ze er alleen maar
onze dochter gaat vanaf dat ze 4 maanden is alleen op de maandag naar t kdv. De wenperiode is iets langer, maar verder geen problemen mee. Ik zorg er wel voor dat ze elke maandag gaat. Ook wanneer ik vakantie heb (ik werk in t onderwijs)
Mijn zoontje (2,5) gaat ook maar 1 dag in de week naar het kdv. Dit gaat prima, hij gaat er altijd met veel plezier heen maar ik heb niet het idee dat als hij maar 1 dagje gaat hij elke keer moet wennen ofzo.
Ons ukkie zal ook maar 1 dag in de week gaan.. Wel al vanaf volgende maand, dus zal er denk weinig wennen aan zijn Volgens vriendin van mij die op kdv werkt hebben oudere kindjes vaak wel wat meer moeite met wennen als ze maar 1 dag gaan
Naja het kan wel zo zijn dat ze minder eet, of veel minder slaapt. Dat hoort natuurlijk ook bij het wennen. Of dat het de eerste 2 keer goed gaat en daarna een terugval... Je zult t zien