Eigenlijk heb je je keus al gemaakt! Waat ik nu van je hoor is echt genoeg om te zeggen wegwezen daar. Hij is nu nog jong, en kinderen passen zich snel weer aan. Het is gewoonweg jammer dat er van die scholen zijn met van die rot instellingen, ik dacht hier ook van dat zal wel meevallen... nou dus niet. Hopelijk heeft je zoontje moprgen een leuke middag, maar ik ga er zo te horen vanuit vn wel. Sterkte met de laatste loodjes.
Dank je wel. Heb idd mijn keuze gemaakt, het wordt de andere school. vandaag nog even laten bezinken en nagedacht, en bij de de andere school heb ik en veel beter gevoel. Mijn zoon loopt mototrisch achter en krijgt hiervoor ergo therapie, de therapeute zei vanmiddag ook al dat ik voor de andere school moest kiezen ivm kleinere klas. In een kleinere klas kunnen ze meer voor mijn zoon doen, hem helpen op motorisch gebied.
Fijn dat je je keus gemaakt hebt, het lijkt mij echt de goede keuze en het beste voor je zoontje! Hij zal nu idd beter begeleid worden en ze kunnen hem meer stimuleren. Ik denk dat jullie een gelukkige tijd tegemoet gaan. Succes!
Heb je al eens een gesprek gehad met de directeur of intern begeleider? Zo te horen neemt de juf je verhaal niet echt serieus! Ook ben ik wel benieuwd naar de reactie van de school als ze horen dat je zoontje naar een andere school gaat. Weten ze dat al?
En hoe gaat het? Heb je weer rust in je huisie? Raar gevraagd zo, maar ik geloof (en merk dat thuis dus ook) ookal zijn de kids zo klein, je kunt gewoon aan ze merken of ze happy zijn of niet. Als hij rustiger wordt met het vooruit zicht dat hij naar een andere school gaat, heb je naar mijn inziens goed gehandeld. Hopelijk komt hij daar helemaal tot rust... en heb jij je gezellige mannetje weer! Sterkte