hey meid, ik heb gestemd voor sem, lijkt mij een leuke naam, in de andere namen kon ik mij minder vinden. Liefs Stephanie
Bastiaan! Al zou ik er zelf Sebastiaan van maken. Sem hoor je echt veel te veel en bij Fedor moet ik om de een of andere reden aan "lord of the rings" denken. Weet neit waarom.
Ik heb gekozen voor Sem. Leuke stoere naam. Mijn man wou hem ook voor ons zoontje maar omdat het de meest gekozen naam van 2007 is ben ik daar niet in mee gegaan.
Ik heb gekozen voor Guido. Leuk! Een keer wat anders... Bij Fedor dacht ik ook meteen aan lord of the rings... geen idee waarom!
Ik heb gekozen voor Fedor, die vind ik het leukste van dit rijtje. Guido: ik ken 2 Guido's, dus ben bevooroordeeld Sem, veeeeeeeeeel te populair! Bastiaan, te ouderwets.
Bedankt voor jullie stem en erg leuk om ook de reacties te lezen op deze namen. Ik vindt het nog wel steeds heel moeilijk. We neigen nu toch meer naar Guido, omdat het een hollandse naam is en hij niet zoveel voorkomt. Moet er nog wel ontzettend aan wennen. Misschien hebben jullie nog advies over een leuke hollandse jongensnaam die NIET in de 20 voorkomt? Thanx alvast! groetjes zomer!