Ja gek is dat. Heb het gevoel de mooiste meisjesnaam al weggegeven te hebben aan Lauren... Dus alles klinkt minder op de een of andere manier. Gek hé...
Mijn man vind Merel erg leuk en Merle helemaal niets. Vind hij te hard klinken en ik associeer Merel gewoon continu met een vogel...
Marlou vind ik leuk. Kinderen vinden op alles wel iets, als ze creatief zijn. Ik zou er niet teveel mee inzitten
Marlou vind ik idd ook wat hard, Milou was mooier geweest maar al vergeven begrijp ik. Dan zou Esmee mijn voorkeur hebben....of Florine, Charlotte, Mischa. Zoiets. 😅
Oooh ik vind marlou juist prachtig! Heeft iets heel chiques in mijn ogen(oren). Ik denk gelijk aan een old hollywood dame in gala jurk oid. Als Jullie de naam mooi vinden zou ik het gewoon doen!
Ik vind Marlou een super leuke naam en erg mooi bij Lauren! Allebei krachtig en toch vrouwelijk. Ze hebben iets stoers maar ook iets liefs en chics. Ik vind Malou juist wat onaf, dus Marlou erg mooi! Mirthe vind ik dan weer wat suf, saai. Marith vind ik niet mooi gespeld en wat te fel/hard/kattig (misschien door die 'maar'-klank). Esmee vind ik wat soft en wel wat jaren '90. Merel vind ik prachtig, maar ik vind de vogel dan ook erg mooi Misschien vind je Marrit ook nog mooi? Of Marre of Marle? Misschien Mirle? En wat vind je van Manou of Manouk? Nog wat ideetjes: Alexis Alina, Aline Amber Anniek, Annika Annora Arline Caris Carize, Carlize / Carlise Carline, Carlien Chloë / Chloe Cleo / Cleó / Cléo Cloé Déanne Dianne, Dionne Doris Eliane, Eliana Elin Elisa, Elina Elissa Elize / Elise Ella, Elle Ellis / Alice Eloïse Emilia Evalin, Evelin Feline Hannah / Hanna, Hanne Hester Hollis Isabel Isolde Jannah / Janna, Janne Jessie Joanne Joëlle Joleen, Jolene Jolien, Joline Jorien, Jorine, Jorina Judith Jules Juliët / Juliet Juline, Julien, Julijn Maeve, Maevis / Mavis Malin Marin, Maris Marlie, Marnie Marthe Maxine Megan, Morgan Méline Meryl, Meral Millie Naomi Noëlle Norah / Nora Noreen, Norine Olivia Robin Robine, Robijn Rosa Sarah / Sara Sascha / Sasha / Sacha Serena Stella Tara Tess, Tessel, Tessie Veerle Veroniek / Veronique Vianne Vivian Yaël Yindra Yinthe
Wat leuk zo een uitgebreid uitleg. Hihi. Wij zitten nog steeds op Marlou. Misschien is het wel "de" naam voor ons... Alleen op de een of andere manier voelt het anders dan bij Lauren. Toen waren wij héél enthousiast...
Ìk vindt Marlou leuk, ook mooi bij Lauren! Ik zou niet voor Malou gaan, dan vindt ik eerder Marly nog een optie. Je optie Marith vindt ik er ook mooi bij.
Marlou vind ik juist erg leuk! Maar las dat je ook Marith geopperd had? Vind ik nog leuker! En Maren? Maa-rèn. Echter vind ik dat alleen leuk klinken als Lauren uitgesproken wordt als lau-run Merel valt bij mij in de categorie "schaamnamen" ik heb er helemaal niets mee.
Bedankt allemaal. Marlou vind ik nog steeds het mooist. Marith vind ik ook mooi, maar dan met of zonder h... Ook hebben bekenden al een dochter Marith. Gaan wij niet echt vaak mee om, maar dat blijft toch in je achterhoofd hangen...
Je moet het maar zo bekijken bij elke naam kan je wel iets geks bedenken of er mee rijmen. Wij hebben de namen voor ons kindje ook al(zijn nog niet eens officieel aan het zwanger worden), maar daar kan je ook mee rijmen zowel de jongen- als de meisjes-naam. Ik zou zeggen als je het mooi vindt gewoon kiezen!! Mijn naam eindigd op line en in het verleden wel eens seksmachine op gehoord, maar dat was een paar keer en toen was de lol eraf.