Moeilijk moeilijk op het werk, zaakjes niet goed geregeld.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ly1, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
  2. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    In het betreffende artikel staat

Burgerlijk Wetboek, artikel 7:626
    --De werkgever is verplicht bij elke voldoening van het in geld vastgestelde loon de werknemer een schriftelijke of elektronische opgave te verstrekken.....tenzij zich ten opzichte van de vorige voldoening in geen van deze bedragen een wijziging heeft voorgedaan.--

De mevrouw van de intermediair heeft een fout antwoord gegeven op de betreffende vraag.

3. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Lees het inderdaad ook, lees ook dat een jaaropgave wel verplicht is maar er geen sancties op staan... Hmmm naja, als ze hem gewoon in haar bezit heeft snap ik niet waarom ze het sowieso niet gelijk in orde maakt. Als je het zo'n gedoe vind kan je het beter gelijk in orde maken, dan ben je er ook van af denk ik dan :p.... Anyway, ik bel morgen wel weer opnieuw ;)

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    Tijd dat Tabatha de salon overneemt!:D
    Een werkgever die er maar 2 halve dagen is, dat kan echt niet!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad, en dan ook nog eens onbereikbaar zijn...

Succes ts!

6. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat slordig van je werkgever zeg. Op de website van het uwv kun je als je inlogt met je digid wel je sv-loon terug zien. Misschien heb je daar wat aan.

7. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Je kan bij de belastingdienst ook de vooringevulde aangifte downloaden, maar ik zou het dan wel dubbelop controleren als de werkgever zo moeilijk doet over het verstrekken. Je gaat je haast afvragen of er geen fouten zijn gemaakt.

Deel Deze Pagina