Wat vinden jullie van M.arkus terwijl je eigen broertje M.ark heet? We weten het geslacht niet en het is de 3de, de andere 2 hebben een bijbelse naam en dat willen we bij de 3de ook. Meisjesnaam hebben we. We hadden eerst T.homas in gedachte maar M.arkus vinden we ook erg mooi.
Ik vind het een mooie naam en geen enkel probleem dat je broer Mark heet. Juist wel mooi, net alsof hij vernoemd is.
Dat de naam veel weg heeft van Mark maakt het nog niet dezelfde naam. Ik vind het een leuke naam, leuker dan Thomas. En Mark is geen Markus.
Ik vind het een mooie naam (T.homas dan weer totáál niet) en zou het geven zolang het voor jezelf geen probleem vormt dat mensen altijd zullen denken dat je je zoon hebt vernoemd naar je broer.
Kan toch wel? Alleen zou ik er Marcus van maken. Vind ik veel mooier en de gelijkenis met Mark is dan ietsje minder.
Hihi lekker verschillend allemaal, gelukkig kwam manlief nog met andere namen op de proppen dus we kunnen nog ff verder nadenken. We hebben nog 18 weekjes gelukkig.