Morgen avond krijg ik al een echo. Vandaag slijmdraden verloren.... Geen bloeding Vk zei dat ik me moet voorbereiden op een MA. Herkent iemand dit?
ik ben inmiddels de 20 weken alver voorbij en ik verlies nog steeds slijmdraden. Zoveel dat ik er inlegkruisjes voor draag.
Hm, waarom denkt de vk dat je je voor moet bereiden op een MA? Wel ervaringen met miskramen, helaas al drie keer.. Maar niet met MA. Mijn test is deze keer overigens op geen moment donkerder geweest dan die linker test van jou op de foto.. En ben toch echt nu 24 weken zwanger met een mooie 20 weken echo. Dus dikte vd streep zegt ook niet alles.. Ik hoop gewoon heel hard voor je dat je morgen een mooie echo hebt!!
Ook al vanaf week 7?? De slijmdraden van mij waren er 2. Hele dikke glasheldere draden. Slijmprop verloren KAN zei mijn vk en dat betekent dat het geen goed teken is. Nog 24 uren wachten.
Huh, ik verlies vanaf mijn eerste positieve test al veel (heel veel) afscheiding, ook doorzichtig en soms wit of gelig. Nooit gehoord dat dit een slecht teken zou zijn?
Hej ts, ik zie dat je net zover als mij bent. Ik zou me niet te druk maken nog. Slijm hoeft toch niet verkeerd te zijn? Ik heb zelfs een paar keer wat bloed verloren en alles bleek nog goed te zijn met ons kleintje. Maar ik begrijp dat je je er niet goed bij voelt, ben zelf ook nog erg onzeker over of alles wel goed blijft gaan. Ik hoop echt dat je morgen een mooie echo hebt!
Hier ook wat bloed verloren tot ca 7 weken, en ook testen die niet meer donkerder weerden. Er was niks aan de hand, met 7+2 hartje gezien en op dit moment ligt hij lekker te trappelen , so far so good! Maak je dus niet teveel zorgen en vooral: Google niet teveel!! Het gaat veeeel vaker goed dan fout bij 7 wkn! Succes en laatnje horen hoe het ging...?
Ik vind je vk een beetje te negatief Slijm hoeft helemaal niets te zeggen!! Hier geen slijm, maar wel suuuuper veel doorzichtige afscheiding. Mijn zus verloor een slijmprop met 16 of 26 weken (ben het even kwijt).. niets aan de hand!! De kleine is tot 42 weken blijven zitten en is nu ruim een jaar. Succes meid, ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt!!
Ahh thnx voor jullie steun en medeleven. Slijm verliezen hoeft niet erg te zijn maar kan ook ee. Teken zijn van het inzetten van de geboorte ... Nog 2,5 uur wachten. Ik hoop een lief hartje te zien/ hore ?? Hou jullie op de hoogte!!