moeilijk naar de wc kunnen gaan

Discussion in 'Gezondheid' started by wendy1981, Jun 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1981

wendy1981 Nieuw lid

Jun 15, 2007
    1
    0
    0
    hallo,

Ik ben 38 weken zwanger en ban al 3 dagen niet naar de wc geweest.
    Wie heeft er een advies wat heel goed helpt.

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    hey hallo

Wat ik zou proberen is venkel thee!
    Deze thee is ook goed voor als je borstvoeding gaat geven, tegen de krampjes van de kleine!
    Natuurlijk is ieder lichaam weer anders en helpt het bij de een wel en bij de ander niet!
    Proberen kan altijd! ;)

Succes!

3. Niet meer actief

Wat je ook kan proberen is Lactulose, kan je bij je apotheek halen zonder recept en kan geen kwaad tijdens de zwangerschap. Het smaakt heel zoet, maat het helpt wel!

Liefs, Tanya

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    koffie drinken (werkt laxerend, maar niet teveel natuurlijk door de caffeïne)

veel kleffe dingen eten. Bijv. brinta etc. en zo min mogelijk droge dingen als koek, crackers en beschuit. En geen banaan dat werkt stoppend.

Verder kreeg ik bij de zwangerschapscursus de tip om met je knokkels langs de zijkant van je bovenbenen te wrijven van boven naar beneden. Dat schijnt ook je stoelgang te bevorderen.. (baat het niet dan schaadt het in elk geval ook niet)

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ja, lactulosestroop! Het maakt je ontlasting zachter maar het maakt je darmen niet 'lui' zodat je daarna niet met nog meer klachten zit.
    Ik heb het maar 1 x gebruikt en had de volgende dag al minder last. Verder heeeel veel water drinken!

succes
    Amber

6. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Hoe heet die limonade ook al weer... rosevice daar heb je ook een laxo variant van.

7. Lexje

Lexje Lid

May 10, 2007
    44
    0
    0
    Inderdaad met pruimen erin, die werkt tot dusverre bij nog goed.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Metamucil zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek en kan geen kwaad voor de beeb.

Share This Page