diarree...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miekie, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik moest vanmorgen erg snel naar de wc en had ineens last van diarree.
    Ik voel me niet ziek en heb dit tijdens mijn zwangerschap nog niet eerder meegemaakt. Integendeel zelfs. Is dit normaal? Moet ik me zorgen gaan maken en kan ik er iets tegen doen? Komt dit vaker voor?
    Ik snap er zo nix van, zo ineens. Vreemd..ik hoop dat jullie wat antwoorden voor me hebben.
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik denk niet echt dat het kwaad kan, je hebt verder geen koorts ofzo. Als je je erge zorgen maakt, zou ik even de verloskundige of de huisarts bellen. Maar ik denk echt dat het geen kwaad kan. Zo lang het niet erg lang duurt en je toch wel wat vocht kan opnemen is er denk niet veel aan de hand. Maar ik ben geen arts dus weet ook niet of ik het goed heb. Succes, ik hoop dat het snel over is en je weer wat geruster bent.
    Liefs Jenny
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk inderdaad dat je misschien beter even de huisarts kan bellen.
    Kwaad kan het denk ik niet, maar je kan wel snel uitdrogen nu he, en dat is iets waar je rekening mee moet houden.
    Maar je kan het altijd nog even aankijken.

    Groetjes
     
  4. Niet meer actief

    Je kunt voor je eigen gemoedsrust even de vk of Ha bellen. Zoalng je voldoende drinkt kan diarree nbiet veel kwaad
     
  5. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

    Bedankt voor de reacties!
    Heb gister extra gedronken en lekker rustig aangedaan. Heb er geen last meer van gehad.
    Toch raar, misschien wat verkeerds gegeten.
    Ik moet morgen toch naar de vk, dus vraag ik t toch nog maar even.
     

Deel Deze Pagina