Steken in me onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Chantal1988, Nov 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantal1988

Nov 1, 2009
    36
    0
    0
    #1 Chantal1988, Nov 2, 2009
    Last edited: Nov 2, 2009
    hOi Allemaal,,

Ik heb een vraag voor degene die dit ook heeft gehad.

Ik ben op 3/7/09 bevallen van ons 2de dochtertje. En heb van de Gyn een pil mee gekregen die ik normaal niet had tussendoor verloor ik ook gewoon wel is was bloed. Die pil heb ik 3 maanden geslikt en kwam toevallig nog een strip tegen van me oude pil tijdens de verhuizing en die was nog goed dus heb die genomen voor 2 weken want toen kreeg ik op zondag 18 Okt flinke hoofdpijn en een opgeblazen gevoel en last van mijn darmen echt totaal niet lekker ik vertrouwde het niet en ben gestopt met de pil ik moest nog 1 week ik kreeg 4 dagen later een heel klein beetje bloed verlies echt heeeeeel weinig en totaal geen menstruatie gevoel in me buik wat ik normaal heel erg heb en moet dan ook om de 2 á 3 uur naar de wc maar nu kon ik bij wijs van spreken de hele dag doorlopen (wat ik niet deed). (Ik weet nog wel dat ik in die 2 weken 1x de pil ben vergeten maar gelijk de volgende ochtend heb ingenomen). 6 dagen geleden kreeg ik steken in me onderbuik en lies en dat heb ik nog steeds en ook flinke hoofdpijn + zwart voor me ogen en s'morgens misselijk van de honger en me darmen nog steeds aan het rommelen. Ik heb tot nu toe 3 testen gedaan en allemaal negatief. Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat was de uitslag.. Ik heb na mijn 1ste dochtertje een mk gehad ik was toen ook snel weer zwanger geraakt dus ik heb het op dit moment echt heel benauwd omdat ik ook nog is geen zekerheid heb en met naar de huisarts wil nog nog even mee wachten.

Ik hoor het graag ;)

2. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

Dec 11, 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    jeetje zeg wat een verhaal (en wat een verschrikkelijke letterkleur krijg er hoofdpijn van)

even een paar vraagjes om het beter te begrijpen
    geef je borstvoeding?
    welke pil gebruikte je eerst en welke heeft die arts jou meegegeven?

het lijkt me toch wel even handig om je huisarts te bellen zij weten precies wat welke pil doet.

groetjes

3. Chantal1988

Nov 1, 2009
    36
    0
    0
    Hoi,

Ja het is idd een lang verhaal ;)
    Nee ik geef geen borstvoeding bij allebei niet. Ik gebruikte altijd microgynon 30 en kreeg na de bevalling Nora dat zou hetzelfde zijn maar goedkoper.. Ik de pil gebruikt maar kreeg tussendoor steeds bloedverlies en na 3 maanden kwam ik nog een oude strip tegen van de micro dus begon met die en toen geen bloeding meer :D Maar na 2 weken de pil te hebben geslikt voelde ik me niet lekker echt flinke hoofdpijn en zwart voor me ogen ik heb bij mijn dochtertjes ook een lage bloeddruk gehad tijdens de zwangerschap en nu ook een week al steken in me buik dus begon al te twijfelen ik ga maandag even langs de dokter en dan hoop ik te weten wat het is.

Groetjes xx

Share This Page