vocht in 1 van mijn eierleiders

Discussion in 'Zwanger worden' started by danielebakker28, Dec 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielebakker28

danielebakker28 Nieuw lid

Dec 7, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo mensen,

ik ben nu al jaar gestopt met de pil,
    maar het lukt mij niet om zwanger te worden.
    ik heb in heel mijn leven ook 3 abortussen gehad.
    nu heb ik het laatste half jaar heel vaak blaasonsteking,urineweginfecties gehad, en dus veel infecties
    waardoor nu de klachten eigenlijk erger zijn geworden.
    want nu 2 a 3 wkn trug ben ik dus bij een gynacoloog geweest.
    en die vertelde mij na dat ze met een cameratje bij mij na binnen is gweest (echo) dat er dus vocht in mijn rechtse eierleider zit,
    nu wilde ze het even verder afwachten, maar ik heb nu laatste week heel erg kramp en pijn in me onderbuik en onderrug.
    En heb ik vanmorgen gelijk mijn gynacoloog gebeld en heb ik een afspraak voor a.s ma omdat het nu vrijdagmiddag is en ik niet eerder terecht kan, ik moest maar wat paracethamol pakken. Nou ook lekker dan, heeft iemand hier ervaring mee wat me nu te w88 staat??
    want ik wil wel heel graag een kindje.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Geen ervaring mee, maar hoop dat je een beetje het weekend doorkomt.

Nu trek ik waarschijnlijk een discussie blik open, maar 3 abortussen?

3. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,882
    2,883
    113
    Noord-Holland
    Ik doe net of ik die 3 abortussen niet heb gezien :(

Ik heb ook vocht in mn eileiders gehad. Kwam uit een lekkende cyste. Ik denk dat het vanzelf weg kan gaan, het kan ook erger worden. Dan heb je een hydrosalpinx en wordt gekeken of het herstellen of verwijderen wordt.
    Ik denk dus dat het van belang is waar het vocht vandaan komt en of het toe- of afneemt. Wel goed in de gaten houden want verwijderen wil je niet :)

4. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ik mag hopen dat je een goede rede hebt voor die abortussen of dat je gewoon alleen maar rommel komt schoppen want dit word een discussie.

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Hoop dat je het weekend doorkomt.

En inderdaad zoals de rest, ik kan niet om die 3 abortussen heen. Als je het uit wilt/kunt leggen zou ik dat nu doen voordat de hele discussie begint.

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Niet heel handig om over 3 abortussen te beginnen op een forum waar ook veel vrouwen zitten die niet zwanger kunnen worden. Ieder moet zelf weten wat hij of zij doet met z'n leven maar om dat zo op dit forum te plaatsen. Tja weet niet of dat zo handig is.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Zou wel prettig zijn om hier een uitleg bij te krijgen.
    Het hoeft niet natuurlijk, maar het zou het misschien iets makkelijker begrijpbaar maken voor ons.....

Ben misschien iets te overgevoelig gezien mijn laatste 2 weken, maar dit schoor er toch echt even fout in hoor.

8. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,882
    2,883
    113
    Noord-Holland
    Vind eigenlijk niet dat ts zich hier moet verantwoorden. Waarom en tegenover wie.
    Wat niet wegneemt dat mijn gevoel ook niet blij is. Ze vraagt om advies vanwege vocht.. was handiger geweest om die abortussen helemaal niet te noemen.

9. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Zeg en vind ook niet dat ze zich moet verantwoorden. Alleen het zou verstandiger zijn om dat, als ze dat wel wil doen, te doen voordat de discussie los breekt.

En ik geef je gelijk om te zeggen dat ze die abortussen beter niet had kunnen noemen. Maar aan de andere kant is ze misschien bang dat het vocht daar mee te maken kan hebben.

10. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,882
    2,883
    113
    Noord-Holland
    Ja is ook zo....
    Zou me niets verbazen als ze nu wegblijft trouwens :) Ik voel de discussiebui ook al hangen..

11. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Zou mij ook niks verbazen hoor. Al zou ik het fijn vinden om te weten waarom je als 3 abortussen hebt gehad, je dan nu voor kinderen zou willen gaan.

12. danielebakker28

Dec 7, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallio,

Bedankt voor jullie snelle reactie.
    nee ik ben hier niet om ellende te maken,
    integendeel ik had gehoopt dat ik miss wat tips zou krijgen.
    Om hiermee om te gaan en me miss wel voor tebereiden op wat komen gaat.Meer niet..
    En ik zal uitleggen van mijn abortussen.
    1 abortus was ik net 17 was dus te jong, 2de is halverwege 3de week mis gegaan, en de 3de heb ik zelf weg laten halen omdat, mijn vriend en ik toen uit elkaar waren, en ik zwanger was van een vriend (oke voor jullie gaan oordelen) ik ben niet van plan dit laatste verder uit te leggen. sorry.
    Maar na dit alles waar kan ik me nu beste op voorbereiden, dat ik geen kind meer kan krijgen? :(

13. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Dames, dames! Hebben jullie niet in de gaten dat jullie nu diegene zijn die een discussie uitlokken?
    Volgens mij is dit/wordt er gezegd dat dit een openbare forum is voor mensen die een verhaal kwijt willen.. Dat je respect moet hebben voor anderen!
    Neemt niet weg, dat het niet leuk is om te lezen..
    Maar mensen.. Waarom zijn jullie dan niet ook zo slim om er niet op te reageren??

En, alvast sorry dat ik me er mee bemoei voordat hier weer allemaal reacties op gegeven worden, wat hoogst waarschijnlijk gaat gebeuren!

Liefs mij!

14. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,882
    2,883
    113
    Noord-Holland
    Het klinkt als 2 abortussen en 1ma met currettage. Maar das niet zo relevant.

Wat ik eerder al zei, ik denk dat het van belang is om te weten waar het vocht vandaan komt. Heeft je gyn daar ideeen over? En hoeveel vocht zit er nu? Als je eileider al op een worstje lijkt, is het te laat en moet hij eruit. Als niet, dan vanzelf weg of repararen met een operatie.
    Zonder 1 eileider kan je nog spontaan zwanger worden over de andere kant. Met 2 eileiders verwijderd is er nog een optie via ivf.

15. danielebakker28

Dec 7, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    de gynacoloog zie ik gelukkig a.s maandag.
    ik heb die doktor/gynacoloog nu pas 1x gezien, nadat ik al tijdje rondliep met de klachten bij de huisarts en die verwees mij door naar de gynacoloog en die heb ik dus 2 a 3 wkn geleden gezien, heeft ze met een echo gekeken naar mijn eileiders en de linkse was goed niets aan te zien en de rechtse zat vocht in.
    hoeveel zei ze niet.
    ze zei alleen even afwachten of dat vocht cverdwijnt zoniet gaan we een kijkoperatie plannen.
    maar omdat ik echt pijn heb, (en dus zal het vocht niet verdwenen zijn maar alleen maar erger geworden) a.s maandag afspraak ipv 18 dec heb de afspraak zelf vervroegd.
    hoop zelf maar opp het beste..

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Spannend maandag. Hoop voor je dat ze niet hoeven te opereren. Maar als je pijn echt erger wordt en het niet goed voelt zou ik naar de huisartsenpost gaan voor de zekerheid. Beter een x te vroeg naar de dokter dan een x te laat. Sterkte.

Ps. Je bent niemand uitleg verschuldigd jouw lijf jouw leven

17. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Vocht zou kunnen wijzen op een infectie. Als je baarmoeder ook vergroot is (en dus ws. ook geinfecteerd), zou ik nu al een uitstrijkje laten maken op infecties; als daar iets uit komt, hoef je geen kijkoperatie af te wachten en kun je meteen behandeld worden.

Share This Page