Waar kan ik dit laten maken?

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Vertrouwen, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik wil voor vaderdag een cadeautje namens mijn overleden zoontje geven. Ik zat eraan te denken om zijn echte voetafdrukjes als sleutelhanger te geven. Dit omdat ik zijn echte voetafdrukjes aan een ketting heb hangen en vind het daarom een mooi idee dat mijn man ook E zijn voetafdrukjes bij zich heeft. Maar waar kan je dat laten doen? En wat kost dat?
    Ik heb ooit eens ergens een sleutelhanger gezien die gemaakt was van hard plastic, was een rechthoek en doorzichtig (net als glas) daarin waren de voetdrukjes gelazerd of gegraveerd. Lijkt me ook echt heel mooi.
    Wie kan mij helpen? En wie weet heb ik jullie nu ook op ideeën gebracht.

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan je bij mamakado.nl zoiets wel laten maken.

3. Verox

Verox Niet meer actief

Wat een ongelooflijk lief gebaar! Ik denk dat je moet zoeken naar fotogravures in sleutelhangers. Veel succes!

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    google maar eens op 3d foto in glas gegraveerd.Dan krijg je verschillende sites.mooi idee trouwens!

5. Vertrouwen

Hartstikke bedankt! Ik heb het nu inderdaad gevonden en ook niet eens duur! Thanks!

6. Vertrouwen

Ik had al bij mamakado gekeken maar kon daar niet vinden van wat ik wilde. Toch bedankt voor het meedenken.

7. logo

logo Niet meer actief

Als je op google metalen sleutelhanger graveren typt kom je ook sites tegen.

8. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Welke heb je nou gevonden? Ben wel nieuwsgierig. Zoiets wil ik ook wel laten maken.

Deel Deze Pagina