Ik ben benieuwd wie zo'n fietsje heeft voor hun zoon/dochter. Ik heb hem bij onze buren zien staan en ik vind het een best geinig ding! Zou deze nu al gebruikt kunnen worden bij mij dochter? Aangezien ze erg ondernemend is en dol is op uitdagingen, zie ik haar wel helemaal op dit fietsje gaan. Wie heeft er ervaringen mee?? Voorbeeld:
Hoi Mijn dochter heeft ook een loopfiets gehad toen ze 2 werd echt helemaal geweldig en het is heel goed voor hun evenwicht, ze zeggen dat ze dan zo op een gewone fiets kunnen fietsen zonder zijwielen, mijn dochter fiets al een aantal maanden op een gewone fiets wel met zijwielen hoor! ik zou het doen ik heb er nooit spijt van gehad. groetjes
Ik zou zelf bij een 2e geen houten meer doen maar iets meer geld uitgeven en een "gewoon" loopfietsje kopen omdat het sturen bij het houten fietsje anders werkt. Maar voor de rest was het ook bij ons een succes (tot het overbuurjongetje trappers op zijn loopfiets gemonteerd kreeg want sindsdien wil Nikki ook alleen nog maar een fiets met trappers )
Alieke die is gaaf! Ik wilde 'm ook halen maar wacht ermee. Zo leert ze wel dr evenwicht in balans te houden!
Wij hebben een gewone loopfiets (first bike) gegeven voor de tweede verjaardag, maar Joey kon er eerst nog niet goed bij...tot hij tweeënhalf was en toen had hij het zo onder de knie. Vooral van een heuveltjes of schuine stoep afgaan vind hij helemaal leuk!! Een loopfiets is zeker een aanrader!!
onze oudste heeft ook een gewone loopfiets en fietst/ loopt erop sinds hij ongeveer twee is. Heel handig, want ik moet best een stukje lopen naar de supermarkt. Jongste in de wagen en oudste op de loopfiets mee. Gaat super!
youame heeft die ook maar is nog te groot ondanks dat we de zadel lager hebben gedaan en ze word bijna 3
Van hoeveel cm lichaamslengte kunnen ze op een loopfiets? onze dochter is nu 84 cm, bijna 2 jaar en haar driewieler is nog te groot.....